۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردین

آشنایی با دو قابلیت Eco Bubble و Bubble Soak ماشین‌‌های لباسشویی سامسونگ

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سامسونگ در ایران، تغییر عملکرد ماشین‌های لباسشویی سنتی که در گذشته نیاز به آب 40 تا 70 درجه برای شستشوی مناسب داشته‌اند و اکنون با Eco Bubble می‌توانند در دماهای بسیار پایین‌تر، کیفیتی بیشتر از قبل را ارائه دهند، باعث کاهش مصرف انرژی تا میزان قابل توجهی و کم‌شدن هزینه برق مصرفی شما می‌شود.

 

 

فناوری Eco Bubble از شیوه‌های شستشوی قدیمی الهام گرفته شده است. در شیوه‌های قدیم شستن دست، افراد برای فرآیند لباسشویی خود مقادیر زیادی کف غلیظ و صابونی ایجاد می‌کردند که به نفوذ و جذب عمیق مواد شوینده کمک می‌کرد. سامسونگ این سنت قدیمی را در سیستم شست‌وشوی حباب‌دار خود به کار برد تا کار طاقت‌فرسای تمیز کردن لباس‌ها را با اتلاف انرژی کمتر، بسیار آسان‌ و راحت‌تر کند. در این روش، مواد شوینده در همان دمای پایین، قبل از آغاز فرآیند در فشار بالای هوا با آب ترکیب شده و به حباب تبدیل می‌شوند که با سرعتی تا 40 برابر بیشتر جذب لباس شما می‌شود. Eco Bubble با ایجاد یک فوم یکنواخت، نفوذ مواد شوینده در بافت الیاف را راحت‌تر می‌کند. لباس‌ها حالا بعد از شست‌وشو، تمیزتر از همیشه در دستان شما خواهند بود.

 

 

نابودی لکه‌ها

Bubble Soak (لکه‌زدایی)، ویژگی دیگر ماشین لباسشویی سامسونگ است که چالش بزرگ دیگری را برطرف کرده است. بسیاری از ما، نگران لکه‌های سمج و سرسخت چربی، روغن و مواد دیگری هستیم که به سختی از روی الیاف لباس جدا می‌شود. اگر محیط کار شما در فضاهای صنعتی باشد که با روغن و گریس و... سر و کار دارید، احتمالا قابلیت Bubble Soak برای شما کاربردی‌تر از سایرین خواهد بود.

 فناوری Bubble Soak، لباس‌ها را به طور کامل در حباب خیس می‌کند. این کار زمان چرخه شست‌وشو را 30 دقیقه بیشتر می‌کند ولی باعث می‌شود که جداشدن لکه‌ها از روی لباس‎ها با قدرت بیشتر و کیفیت بهتری انجام شود. این قابلیت کاربردی ماشین‌های لباسشویی سامسونگ، فرآیند شست‌وشو را به شکلی پیش می‌برد که هیچ نگرانی برای باقی‌ماندن لکه‌های عمیق بر روی لباس‌ها باقی نماند.

ما در تکنولوژی به دنبال تجربه کاربری راحت‌تر و آسایش هستیم تا به کمک آن به کیفیت بهتر زندگی دست پیدا کنیم. کثیفی لباس‌ها، یکی از مشکلات اجتناب‌ناپذیری است که در همه زمان‌ها و به خصوص در هنگام کارهای سخت، یا آب و هوای متغیر، ما را رنج می‌دهد. دو فناوری منحصر‌به‌فرد Eco Bubble و Bubble Soak لباسشویی سامسونگ، علاوه بر کاهش مصرف انرژی، کیفیت فرآیند تمیز شدن لباس‌ها را به حد معناداری افزایش داده است. 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

99171