۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردین

گوشی‌های ریلمی سری ۱۱ چه زمانی عرضه می‌شوند؟

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS،شرکت ریلمی تائید کرده است که گوشی‌های سری ۱۱ این شرکت ماه می در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. تصاویر ارائه شده از این محصولات حاکی از این است که به ماژول دوربین دایره‌ای مجهز خواهند شد. گوشی هوشمند ریلمی ۱۱ پرو اخیراً با یک ماژول دوربین گرد در وب‌سایت TENAA مشاهده شده است.

گوشی‌های هوشمند ریلمی ۱۱ پرو و ۱۱ پرو پلاس دارای نمایشگر ۶.۷ اینچی AMOLED FHD+ با لبه‌های خمیده هستند. هر دو محصول از تراشه Dimensity1080 بهره می‌برند که با ۱۶ گیگابایت حافظه رم و یک ترابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی همراه است. انرژی مورد نیاز این محصولات از طریق یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. گوشی‌های یادشده با استفاده از رابط کاربری Realme UI 4.0 مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید ۱۳ اجرا می‎‌شوند.

گوشی ریلمی ۱۱ پرو دارای یک دوربین دوگانه متشکل از یک دوربین اصلی ۱۰۰ مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی است. در حالی که مدل پرو پلاس دارای یک دوربین سه‌گانه است که شامل یک دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی، یک دوربین هشت مگاپیکسلی و یک دوربین دو مگاپیکسلی می‌‎شود. مدل پرو از فناوری شارژ سریع ۳۳ واتی بهره می‌برد در حالی که مدل پرو پلاس به فناوری شارژ سریع ۶۷ واتی مجهز می‌شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

50075