۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردین

ضیافت افطاری اعضای مرکز نوآوری پست با طعم کسب‌و‌کار دیجیتال؛ برگزاری نمایشگاه صنعت پست در خرداد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، گردهمایی صمیمانه مرکز نوآوری پست با حضور محمدرضا قادری عضو هیئت مدیره و رئیس مرکز نوآوری پست؛ محمد احمدی معاون فنی و بازرگانی و جمعی از مدیران شرکت ملی پست و اعضای این مرکز به میزبانی شرکت صاپست برگزار شد. 

 


محمدرضا قادری در این نشست به تشریح فعالیت مرکز نوآوری پست از زمان تاسیس تاکنون پرداخت.
عضو هیات مدیره شرکت ملی پست با اشاره به رفع موانع همکاری و چالش‌های مرتفع شده‌ پیش رو، شرکت ملی پست را جزو معدود شرکت های دولتی دانست که در تعامل موثر با شرکت های نوآور و دانش بنیان اقدامات خوبی را به ثمر رساند‌ه است.
وی از توسعه طرح شتابدهی شرکت ملی پست به عنوان راه حلی اساسی در حمایت از شرکت های استارتاپی نام برد.
قادری در ادامه به رویدادهای برگزار شده از جمله چهارشنبه های استارتاپی پست؛ استارتاپ پست؛ ایده بازار پست، اینوتکس پست کیش و همچنین حضور در نمايشگاه بین المللی شهر پایدار و آشنایی با سایر سازمان ها و شرکت ها در حوزه نوآوری های پستی اشاره کرد و از برگزاری نمایشگاه صنعت پست در خرداد ۱۴۰۲ خبر داد. 
رئیس مرکز نوآوری پست این نمایشگاه را فرصتی مناسب خواند و نحوه مشارکت اعضای مرکز برای حضور در این رویداد و نمایش دستاوردهای نوآورانه در حوزه پست؛ تجارت الکترونیک و لجستیک پیشرفته را تشریح کرد‌. 
قادری همچنین به تشکیل کارگروه ویژه بررسی ایده های فناورانه و دانش بنیان شرکت ملی پست اشاره کرد و از بررسی حدود ۱۰۰ طرح نوآورانه و نهایی شدن حدود ۳۰ طرح خبر داد. 
در این آیین اعضای مرکز به بیان تجربیات خود از همراهی سه ساله با شبکه پست کشور و ارائه نظرات و پیشنهادات پرداختند.

نظرات : 0

ثبت نظر

13919