۱۴۰۳ پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت

تبلیغات صوتی چیست و چگونه اجرا می شود؟

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، وقتی همه افراد یک تلفن همراه دارند چرا کسب و کارها از این فرصت برای تبلیغات در حوزه کاری خود فعالیت نداشته باشند بنابراین برای تبلیغات صوتی کسب و کار خود می توانید صدای خود را ضبط کنید و به صورت پیام صوتی انبوه یا تکی ارسال کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا بیشتر درباره ارسال پیام صوتی یا تبلیغات صوتی صحبت کنیم.

 

 

 

 

تبلیغات صوتی چیست و چگونه اجرا می شود؟

تبلیغات صوتی یا ویس مارکتینگ توسط صوت و محتوای صوتی ایجاد می شود تا با پلتفرم ها و برنامه های مختلف یا ارسال پیام صوتی انبوه یا تکی به گوش مخاطبین برسد.

در تبلیغات صوتی با ارسال پیام صوتی یک فایل صوتی با تبلیغ برند، محصول یا خدماتی که کسب و کارها ارائه می دهند ضبط و برای مخاطبین به صورت ارسال پیام صوتی انبوه یا تکی ارسال می شود. مانند پیام صوتی یک بانک برای یادآوری قسط یا دعوت فروشگاهی برای شروع جشنواره و تخفیف و....

اجرای تبلیغات صوتی به واسطه ارسال پیام صوتی انبوه به مرور و در گذر زمان نتیجه دارد و در کنار سایر روش های ارسال پیامکی برای تبلیغات در کسب و کار بسیار تاثیر گذار و جذابیت بیشتری برای مخاطبین خواهد داشت و بسیاری از مشتریان هدف خود را می توانید با ارسال پیام صوتی به دست آورید.

 

 

 

ارسال پیام صوتی چه کاربردهایی دارد؟

تبلیغات صوتی از طریق ارسال پیام صوتی انبوه یا تکی نه تنها فقط یک تبلیغ برای کسب و کارها است بلکه برای خدمات روابط عمومی نیز تاثیر بسیاری دارد. در زیر تعدادی از کاربردهایی که تبلیغات صوتی با ارسال پیام صوتی به صورت انبوه یا تکی دارد را برای شما مطرح میکنیم.

اطلاع رسانی در مورد یک موضوع خاص: فردی را در نظر بگیرید برای پزشکی متخصص یا مرکز درمانی نوبت میگیرد در زمان نزدیک به نوبت یا روز نوبت پیام صوتی دریافت خواهد کرد و به مخاطب یادآوری میکند که برای ان روز نوبت دارد.

ارسال پیام صوتی برای مناسبت های خاص: یکی از روش هایی که صاحبان کسب و کارها و مدیران می توانند انجام دهند در مناسبت های خاص مانند اعیاد یا روز معلم و روز مادر با ارسال پیام صوتی تبریک با معرفی شرکت برند یا محتوای تخفیفی به مناسبتی که هست می توانند تاثیرگذاری بیشتری نسبت به سایر روش های تبلیغاتی داشته باشند.

  • ارسال پیام صوتی برای شرکت در گردهمایی یا مراسمات
  • ارسال پیام صوتی برای تبریک یا تسلیت های مناسبتی

 

مزایای ارسال پیام صوتی

وقتی ارسال پیام صوتی را انتخاب میکنید سامانه پیامکی سیب اس ام اس با مخاطبین شما تماس میگیرد و صدای ضبط شده شما را به عنوان پیام پخش می کند این نوع از تبلیغات صوتی مزایای بسیاری دارد که در زیر برای شما مینویسم.

مهمترین مزایای استفاده از ارسال پیام صوتی انبوه لیست سیاه را دور میزنید و برای همه افرادی که پیامک های تبیلغاتی را مسدود کرده اند پیام صوتی ارسال خواهد شد و شما دیگر نگران ارسال شدن پیام نخواهید بود.

مزیت دیگر ارسال پیام صوتی برداشتن سوءتفاهم در پیام است زیرا صدا قدرت بیشتری در معنای کلمات دارند.

مزیت سوم ارسال پیام صوتی ارسال سریع و بلادرنگ پیام برای مخاطب است.

مزیت چهارم ارسال پیام صوتی صمیمتی که در اطلاع رسانی حضوری وجود دارد را میتوانید از طریق ارسال پیام صوتی به مخاطب منتقل کنید.

مزیت اخر ارسال پیام صوتی انبوه هزینه مقرون به صرفه تر از ارسال پیام صوتی دارد.

 

چطور پیامک صوتی بفرستیم؟

برای ارسال پیام صوتی انبوه یا تکی از شرکت سامانه ارسال پیامک باید در ابتدا از این شرکت که ارسال پیام صوتی ارائه میدهد پنل کاربری را خریداری کنید. برای استفاده از پنل کاربری باید ثبت نام کنید تا بتوانید از پنل کاربری این سامانه پیامکی استفاده کنید این ثبت نام هم کمتر از 5 دقیقه زمان خواهد برد.

بعد از وارد شدن به سامانه پیامکی سیب اس ام اس با فعالسازی ارسال پیام صوتی انبوه می توانید در منوی سمت راست گزینه پیامک صوتی به 2 صورت پیامک صورتی بگذارید.

روش اول صدای خود را ضبط کنید در روش دوم تبدیل متن به گفتار شما با نوشتن متن آن را به صدا تبدیل میکنید و در مرحله بعد با نوشتن شماره مخاطبین و زدن گزینه ارسال برای مخاطبین خود پیام صوتی انبوه یا تکی ارسال کنید.

 

 

 

سخن آخر

در این مطلب درباره پیام صوتی ، کاربردها و مزایایی که ارسال پیام صوتی انبوه دارد با شما صحبت کردیم واگر قصد ارسال پیام صوتی انبوه یا تکی برای کسب و کار و فعالیت های خود دارید ما سامانه پیامکی سیب اس ام اس را به شما پیشنهاد میدهیم تا با ارسال اسان و راحت از پنل پیامکی سیب اس ام اس به رشد و افزایش درامد خود کمک کنید.

جهت ثبت نام در این سامانه پیامکی می توانید عدد 222 را به 500040075 پیامک کنید تا بصورت رایگان صاحب پنل پیامکی + صوتی شوید.

آدرس سایت سیب اس ام اس : sibsms.com

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

54199