۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردین

گجت

صدا را به اوج برسانید! راهنمای جامع خرید رکوردر صدا

ICTPRESS - اگر به دنبال ضبط صدا با کیفیت بالا هستید، باید همه نکات و ترفندهای لازم برای خرید رکوردر صدای ایده آل را در نظر بگیرید.

راه حل جدید اپل برای لغو ممنوعیت فروش ساعت‌های هوشمند

ICTPRESS - اپل راهی جدید برای فروش ساعت‌های هوشمند جدید خود که در معرض ممنوعیت واردات قرار داشتند، یافته است.

عجیب‌ترین فناوری‌هایی که در نمایشگاه CES 2024 رونمایی شد

ICTPRESS - نمایشگاه فناوری CES همیشه میزبان فناوری‌های عجیبی است و نمایشگاه امسال یعنی CES 2024 نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

نگاهی به آنچه در سال 2023 به بخش موبایل سامسونگ گذشت؛ از تاشوها تا تبلت‌ها

ICTPRESS - سال 2023 آخرین ساعات خود را طی می‌کند و لحظه ‌شماری برای ورود به سال جدید میلادی آغاز شده است. یکی از رخدادهای جذابی که معمولا در روزهایی پایانی سال رواج زیادی دارد، مرور وقایع و ا

توقف فروش اپل واچ در آمریکا با شکایت کارآفرین ایرانی

ICTPRESS - اپل به دلیل اختلاف حقوقی بر سر امتیاز انحصاری فناوری مورد استفاده برای اندازه گیری اکسیژن خون، فروش ساعت‌های هوشمند سری ۹ و اولترا ۲ در آمریکا را متوقف خواهد کرد.

معرفی گلکسی SmartTag 2 سامسونگ؛ راهکاری هوشمندتر برای ردیابی وسایل با ارزش

ICTPRESS - گلکسی SmartTag2 که به تازگی توسط سامسونگ معرفی شده، راهکارهایی جدید و بهتر را برای ردیابی اشیاء قیمتی امکان‌پذیر می‌کند و با کمک طراحی ارتقایافته و قابلیت‌های جدید، موارد استفاده بیشتری را

بررسی تبلت‌های جدید سری گلکسی Tab S9 سامسونگ

ICTPRESS - سامسونگ جدیدترین محصولات سری گلکسی Tab S9 خود را با در نظر گرفتن کاربردهای شخصی‌ و تجاری متنوع و ویژگی‌های کلیدی مشترک در هر سه مدل، طراحی کرده است.

اپل واچ سری ۹ معرفی شد

ICTPRESS - اپل روز سه شنبه در رویداد سالانه خود، جدیدترین مدل ساعت هوشمند خود را که اپل واچ سری ۹ است، رونمایی کرد.

عرضه نسخه ویژه ساعت هوشمند گلکسی Watch6 Classic سامسونگ برای منطقه MENA

ICTPRESS - دفتر شرکت سامسونگ در منطقه MENA (خاورمیانه و شمال آفریقا) از عرضه گلکسی Watch6 Classic Astro Edition به عنوان نخستین نسخه ویژه این محصول در این بازار خبر داد.

رونمایی از ساعت‌های هوشمند گلکسی Watch6 و Watch6 Classic سامسونگ

ICTPRESS - شرکت سامسونگ امروز از سری گلکسی Watch6 و گلکسی Watch6 Classic برای کمک به کاربران در جهت ایجاد عادات سالم‌تر رونمایی کرد.