۱۴۰۳ دوشنبه ۰۹ مهر

بازاریابی را با برندسازی بخواهید

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، حمید بروغنی با تاکید بر این که برند فقط یک لوگو نیست، توضیح داد: در دنیای بازاریابی حرفه ای، برند را شخصیت سازمان معرفی می کنند که به آن هویت داده و موجب برقراری ارتباط با مشتریان می شود بنابراین بازاریابی بدون برند، کامل نیست و مخصوصا زمانی که سازمان در بازار رقابت قرار می گیرد برندینگ نیز اهمیت می یابد.
وی ادامه داد: برند بخش بزرگی از یک کسب و کار است که هر چه قوی تر و شناخته شده تر باشد بر میزان درآمد شرکت یا سازمان بیشتر اثر می گذارد زیرا از طریق برندینگ، مخاطبان متفاوت در بازارهای گوناگون هدف قرار می گیرند و محصولات تولیدی، متنوع تر و بازارپسندتر می شوند.

نظرات : 0

ثبت نظر

11134