مادایران و مانترا نمایندگان رسمی خدمات پس از فروش هوآوی در ایران
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی هوآوی، شرکت هوآوی مانند گذشته عمل به تعهدهای خود را به عنوان بهترین روش برای افزایش رضایتمندی خریداران محصولاتش در نظر دارد. همانطور که در 4 سال گذشته با وجود تحریمها، نه تنها به خدمترسانی به مشتریهای ایرانی خود ادامه داده بلکه به شکل مستمری فعالیتهایش را در ایران گسترش داده است. این شرکت بزرگ چینی به تازگی و پس از بررسیهای متعدد، دو شرکت نام آشنا و قابل اطمینان «مادیران» و «مانترا» را به عنوان نمایندگان رسمی خود برای اجرای تعهداتش در ایران انتخاب کردهاست.
در گذشته شرکت «حامی» خدمات پس از فروش هوآوی را بر عهده داشت اما در حال حاضر تمام محصولات هوآوی که به شکل رسمی وارد ایران میشوند، تحت حمایت خدمات پس از فروش شرکتهای «مادیران» و «مانترا» هستند. هوآوی برای راحتی مشتریهای خود، روشهای آسان و قابل دسترس را برای بررسی ضمانت دستگاههای خود در نظر گرفته است. به این صورت که اعتبار سنجی گارانتی هوآوی از سه طریق ارسال کد IMEI به مرکز پیامکی (100042000)، تماس با مرکز پشتیبانی شبانه روزی به شماره 02142000 یا مراجعه به قسمت پشتیبانی در وب سایت رسمی شرکت هوآوی به آدرس http://consumer.huawei.com/fa امکانپذیر است.
همچنین برای اطلاع از آدرس، شماره تماس، ساعتهای کاری و موقعیت مکانی مراکز خدمات مادیران و مانترا روی نقشه میتوان به وبسایت ذکر شده و قسمت «مکان مراکز خدمات» مراجعه کرد.
امیدواریم تمام شرکتهای بزرگ و پیشرو در تکنولوژیهای روز جهان مانند هوآوی، به بهبود کیفیت خدمات، حل مشکلاتی مانند سرگردانی خریداران برای نحوه دریافت خدمات و رفع مشکلات موجود در تامین قطعات محصول در ایران توجه کنند.
نظرات : 0