۱۴۰۳ شنبه ۰۷ مهر

مهلت تکمیل اطلاعات در سامانه ارزیابی دفاتر پیشخوان تمدید شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از رگولاتوری، شهرام حی‌شاد مدیرکل دفتر نظارت بر خدمات پستی و دفاتر پیشخوان رگولاتوری در این باره گفت: سامانه جامع ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت و دفاتر ارتباطات و فناوری اطلاعات (ICT) روستائی با هدف مکانیزه کردن تمامی فرایندهای مربوط به خدمات در این دفاتر، بررسی عملکرد و نظارت مطلوب‌تر بر آنان به صورت برخط راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه تمامل مراحل ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستائی در این سامانه به صورت آنلاین افزود: با راه‌اندازی این سامانه، رتبه‌بندی دفاتر به صورت الکترونیکی انجام شده و از این پس خدمات دستگاهها براساس رتبه‌ای که دفاتر در این سامانه کسب می‌کنند به آنها واگذار می‌شود.

حی‌شاد درباره نحوه دسترسی به این سامانه تصریح کرد: ارزیابی دفاتر از تاریخ ۱۵ اردیبهشت سال جاری آغاز شده و دارندگان پروانه دفاتر پیشخوان تا پایان تیر ماه ۹۹ می‌توانند با مراجعه به این سامانه و یا سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی اطلاعات خود را در منوی خدمات الکترونیک، لینک ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت ثبت کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

32211