۱۴۰۳ جمعه ۱۰ فروردین

نسخه ۳۲ اینچی تلویزیون Xiaomi F2 Fire در اروپا عرضه شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، نسخه ۳۲ اینچی تلویزیون Xiaomi F2 Fire که اخیراً وارد بازار اروپا شده است، رزولوشن ۷۶۸ * ۱۳۶۶ پیکسل، نرخ نوسازی ۶۰ هرتز و زاویه دید ۱۷۸ درجه را ارائه می‌دهد. رابط Fire TV به کاربران اجازه می‌دهد محتوای مورد نظر خود را از برنامه‌های محبوب +Netflix، Disney و YouTube مشاهده کنند. علاوه بر این، کاربران می‌توانند محتوای دستگاه‌های IOS، اندروید یا مک خود را از طریق Miracast یا AirPlay به صورت بی‌سیم با این تلویزیون تماشا کنند.

نسخه ۳۲ اینچی تلویزیون Xiaomi F2 Fire به بلندگوهای داخلی ۱۰ واتی مجهز شده است که صدای استریو را ارائه می‌دهد و با فناوری‌های Dolby Audio، DTS Virtual:X و DTS-HD سازگار است. این محصول از بلوتوث ۵.۰ و وای‌فای دوبانده پشتیبانی می‌کند. کاربران می‌توانند از طریق پورت‌های USB ۲.۰، HDMI و اترنت یا جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری برای اتصال دستگاه‌های خارجی استفاده کنند.

تلویزیون Xiaomi F2 Fire با استفاده از سیستم‌عامل Fire OS ۷، پردازنده چهار هسته‌ای و ۱.۵ گیگابایت حافظه رم اجرا می‌شود و عملکرد سریع و بدون تأخیر را فراهم می‌کند. همچنین، محصول یادشده از دستیار صوتی آمازون الکسا پشتیبانی می‌کند. هنوز قیمت دقیق این تلویزیون مشخص نشده است، اما انتظار می‌رود که با قیمت ۴۳۷ دلاری وارد کشورهایی مانند اسپانیا شود.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

79573