۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

رونمایی از «یلوپل» ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳

ICTPRESS - «یلوپل»، پلتفرم مدیریت شرکای تجاری ایرانسل، در غرفه ایرانسل در نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳ رونمایی شد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی ایرانسل، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال با هدف ارائه ابزارها، پلتفرم‌ها و راهکارهای دیجیتال در عرصه‌های گوناگون، از پلتفرم «یلوپل»، به عنوان سامانه مدیریت شرکای تجاری ایرانسل، در دومین روز از نمایشگاه تلکام ۲۰۲۳، رونمایی کرد.

یلوپل، پلتفرم مرتبط با مدیریت شرکای تجاری ایرانسل است که تسهیل و سازماندهی فعالیت‌های حقوقی، امور مالی، نظارت بر شاخص‌های کلیدی عملکرد، مکاتبات و ثبت اطلاعات شرکای ایرانسل را فراهم می کند.

این پلتفرم منجر به هوشمندسازی همه امور شرکای تجاری ایرانسل می‌شود و همچنین برقراری ارتباط و همسویی منظم بین تیم‌های داخلی مانند واحد تجاری، مدیریت تأمین، حقوقی، مالی و غیره را فراهم می‌کند. این بستر ضمن ارائه دقیق اطلاعات، فرآیندها و رویه‌های سازمانی را هم تسریع و به دیجیتالی شدن کسب‌وکار کمک می‌کند.

با به‌کارگیری یلوپل، گزارش‌های هوشمند در اختیار کسب‌وکارها قرار می‌گیرد و مدیریت زمان، مدیریت هزینه کسب‌وکار و پیگیری وضعیت شرکاری تجاری، بهینه می‌شود.

از امکانات و ویژگی‌های این پلتفرم می‌توان به احراز هویت کسب‌وکار و افراد حقیقی، بستن مستندات قانونی مانند تفاهم نامه و قرارداد، امضای دیجیتال، یکپارچه‌سازی مراحل مالی، گزارش‌گیری و صحت سنجی پرداختی، مدیریت عملکرد کسب‌وکارها و… اشاره کرد.

ایرانسل به عنوان اولین اپراتور ارائه دهنده 5G و رکورددار سرعت و تعداد سایت نسل پنج در ایران، برنامه جامع «تحول دیجیتال» را با هدف توانمندسازی جامعه ایرانی در سبک زندگی دیجیتال، در دستورکار خود قرار داده و تاکنون نقشی اساسی در گسترش زیرساخت ارتباطات کشور به عنوان هسته مرکزی تحول دیجیتال ایفا کرده است. نقشه راه و چشم‌انداز ایرانسل، گسترش این نقش از طریق توسعه زیرساخت اینترنت نسل پنجم و شبکه فیبرنوری و همچنین ورود تأثیرگذار و قدرتمند در لایه‌های پلتفرمی و تمرکز بر مدیریت و راهبری اکوسیستم دیجیتال در کنار سرمایه‌گذاری در زمینه هوش مصنوعی، اَبَرداده، رایانش ابری و… است.

هدف استراتژیک ایرانسل، حرکت از شرکت خدمات ارتباط‌پایه (Telco) به شرکت فناوری‌محور (Techco) است که هم در لایه زیرساخت و هم در لایه سرویس و پلتفرم، بتواند خدمات متنوعی را عرضه کند و زیست‌بوم دیجیتال کشور را توانمندتر سازد. ایرانسل به عنوان شرکت پیشرو در تحول دیجیتال، در راستای تحقق این امر، راه‌اندازی پلتفرم «یلوپل» را در دستور کار خود قرار داده است.

جدیدترین دستاوردهای شبکه 5G و فیبرنوری، راهکارها و محصولات مبتنی بر هوش مصنوعی، تحقیق و توسعه، نوآوری، بومی‌سازی، راهکارها و سرویس‌های دیجیتال، راهکارهای سازمانی، پشتیبانی از مشتریان، محصولات نرم‌افزاری و منابع انسانی، از جمله مهمترین بخش‌های غرفه ایرانسل در این نمایشگاه هستند.

علاقه‌مندان به بازدید از آخرین دستاوردهای فناورانه و نوآورانه ایرانسل در بیست ‌و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری‌اطلاعات و اقتصاد دیجیتال، می‌توانند تا ۵ دی‌ماه ۱۴۰۲، به سالن اصلی نمایشگاه (۸و۹) در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران، از ساعت ۸ تا ۱۶ مراجعه کنند.

نظرات : 0

ثبت نظر

99394