۱۴۰۳ جمعه ۱۴ اردیبهشت

فوناکس مرجع باتری گوشی در ایران

ICTPRESS -  باتری گوشی‌های هوشمند با استفاده مکرر و گذر زمان، ظرفیت خود را از دست می‌دهند و شارژدهی آن‌ها کاهش می‌یابد. فوناکس، یکی از معتبرترین مراکز برای خرید و تهیه باتری گوشی در ایران است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، باتری گوشی، یکی از اجزای حیاتی است که به دوام و عملکرد گوشی کمک می‌کند. اغلب از باتری‌های لیتیوم یون یا لیتیوم پلیمری استفاده می‌شود و ظرفیت آن با واحد میلی‌آمپر ساعت (mAh) اندازه‌گیری می‌شود. هرچه ظرفیت باتری بیشتر باشد، مدت زمان شارژ نگه داشتن گوشی بیشتر خواهد بود. باتری گوشی‌های هوشمند با استفاده مکرر و گذر زمان، ظرفیت خود را از دست می‌دهند و شارژدهی آن‌ها کاهش می‌یابد. فوناکس، یکی از معتبرترین مراکز برای خرید و تهیه باتری گوشی در ایران است.

 

برای افزایش طول عمر باتری گوشی چه کنیم؟

برای افزایش عمر باتری گوشی، می‌توانید این نکات را رعایت کنید:

1. از شارژ بیش از حد باتری بپرهیزید.

2. از شارژر استاندارد استفاده کنید.

3. گوشی را در معرض دمای بالا قرار ندهید.

4. نور صفحه نمایش را کاهش دهید.

5. استفاده از برنامه‌های پرمصرف را محدود کنید.

6. حالت ذخیره انرژی گوشی را فعال کنید.

زمانی‌که باتری گوشی شما ضعیف شد یا به‌طور کامل از کار افتاد، می‌توانید آن را با یک باتری اورجینال تعویض کنید. باتری‌های گوشی‌های هوشمند معمولا در بازار به فروش می‌رسند و می‌توانید آن‌ها را به‌صورت آنلاین یا از فروشگاه‌های لوازم جانبی موبایل تهیه کنید.

فوناکس، یکی از مراجع اصلی کشور برای خرید باتری‌های اصل به‌شمار می‌رود. در این فروشگاه می‌توانید باتری انواع مختلف گوشی‌ها را با خیالی آسوده تهیه کنید و در مورد اصل بودن آن نگران نباشید. این فروشگاه اصل بودن تمام محصولات خود را تضمین می‌کند.

 

نکات مهم هنگام خرید باتری

هنگام خرید باتری گوشی، موارد زیر را در نظر داشته باشید:

1. سازگاری با گوشی: اطمینان حاصل کنید که باتری با مدل و برند گوشی شما سازگار است. در فوناکس می‌توانید انواع مختلف باتری‌های اورجینال را تهیه کنید.

2. کیفیت و اصالت: ترجیحا باتری اصلی و از تولید کننده معتبر خریداری کنید تا از کیفیت و عملکرد بهتری برخوردار باشید.

3. ظرفیت باتری: بررسی کنید که ظرفیت باتری جدید، مشابه یا بیشتر از باتری قبلی شما باشد تا زمان شارژ بیشتری داشته باشید. این مسئله در گوشی‌هایی همچون آیفون x اهمیت دارد.

4. گارانتی: اطمینان حاصل کنید که باتری دارای گارانتی معتبر و قابل قبول است تا در صورت وجود مشکل، بتوانید آن را تعویض کنید. گارانتی یکساله بی‌قیدوشرط یکی از مهمترین نکاتی است که باید به آن توجه داشته باشید.

5. نظرات و بازخوردها: نظرات مشتریان و بازخوردهای دیگران را در مورد باتری مورد نظر بررسی کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید.

6. قیمت: قیمت باتری را با سایر فروشگاه‌ها مقایسه کنید و از قیمت منطقی و معقولی برخوردار شوید.

همچنین، در هنگام نصب باتری جدید، دقت لازم را برای نصب صحیح و ایمن آن داشته باشید و در صورت نیاز از کارشناسی موبایل یا فروشنده کمک بگیرید.

 

انواع محصولات فوناکس

در فوناکس می‌توانید باتری اصل و اورجینال تمام گوشی‌ها و برندها را تهیه کنید. در این بخش به چند مورد از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

باتری آیفون x

باتری آیفون x با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم یون Li-ion داخلی است. این باتری‌ها، با باتری‌های اصلی شرکت اپل هیچ تفاوتی ندارند. باید توجه داشت که باتری‌های آیفون جز باتری‌های داخلی و جدا نشدنی هستند و توسط کاربر قابل تعویض نیست.

همه باتری‌هایی که در فروشگاه فوناکس عرضه می‌شوند، تست‌های کیفی را پشت سر گذاشته‌اند و اصلی بودن و سازگاری با دستگاه‌ها را تضمین می‌کنند. تمام این باتری‌ها ضمانت یکساله بی‌قید و شرط دارند. تعویض باتری آیفون ایکس کار دشواری است و بهتر است آن را به افراد متخصص بسپارید تا به گوشی موبایلتان آسیبی نرسانید.

 

نام کسب_وکار

 

باتری آیفون ۱۱

باتری 100% اورجینال Apple iPhone 11 با ظرفیت 3110 میلی آمپر ساعت از نوع لیتیوم یونی Li-ion داخلی، در فروشگاه فوناکس موجود است. اگر از عملکرد باتری گوشی خود راضی نیستید و فکر می‌کنید باتری گوشی شما کیفیت و عملکرد قبلی خود را از دست داده‌اید، زمان تعویض باتری فرارسیده است.

خرابی باتری آیفون ۱۱ ممکن است ناشی از استفاده نادرست یا کارکرد طولانی باشد. باتری‌ها نقش اساسی در ذخیره‌سازی انرژی گوشی‌های همراه دارند و تعویض باتری مناسب می‌تواند عملکرد گوشی را بهبود بخشد.

توصیه می‌شود که همواره از مراکز معتبر باتری‌های اصلی خریداری کنید. باتری‌های آیفون جزئی از باتری‌های داخلی و جدا نشدنی هستند که توسط کاربر قابل تعویض نیستند و باید تعویض آن‌ها را به متخصصان این کار بسپارید.

در فروشگاه فوناکس، باتری‌هایی با کیفیت و اصالت ارائه می‌شود که دارای گارانتی یکساله هستند و می‌توانید از آن‌ها رضایت کامل داشته باشید. همچنین تضمین می‌شود که باتری‌ها اورجینال هستند و با بالاترین ظرفیت و کاملا سازگار با دستگاه شما عرضه می‌شوند.

 

باتری آیفون ۱۱ pro

باتری آیفون pro۱۱ یکی دیگر از انواع باتری‌هایی است که برای خرید آن به فروشگاهی معتبر نیاز دارید تا هم توانایی تعویض این باتری داخلی را داشته باشند و هم یک باتری ۱۰۰ درصد اصل در اختیار شما قرار دهند. ارائه گارانتی یکی از نکات مهمی است که هنگام خرید باتری باید در نظر بگیرید.

فروشگاه فوناکس، با تجربه چند ساله خود، اعتبار خود در زمینه ارائه باتری‌های اورجینال را به اثبات رسانده است. این فروشگاه برای تمامی محصولات خود، از جمله باتری آیفون 11pro ضمانت‌نامه بی قید و شرط یکساله ارائه می‌دهد. اگر باتری گوشی شما ضعیف شده است و مثل گذشته کار نمی‌کند، می‌توانید برای تعویض آن یک باتری اورجینال از این فروشگاه خریداری کنید.

 

چرا فوناکس را انتخاب کنیم؟

فروشگاه فوناکس با وجود بازار ناپایدار، همه محصولات خود را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می‌کند. تمامی محصولات این فروشگاه دارای گارانتی هستند. این فروشگاه امکان فروش تکی و عمده را برای مشتریان فراهم کرده است. در این فروشگاه معتبر می‌توانید تمامی محصولات اورجینال و اصل را پیدا کنید و آن‌ها را با نازلترین قیمت‌ها تهیه کنید.

 

جمع‌بندی

باتری گوشی یکی از اجزای اصلی و حیاتی آن است. در صورت خرابی آن، عملکرد دستگاه شما با مشکل روبرو خواهد شد و به همین دلیل به محض اطلاع از خرابی باتری باید نسبت به تعویض آن اقدام کنید. از آنجایی که این قطعه گوشی اهمیت بسیاری دارد، باید آن را از مراکز معتبری تهیه کنید. فروشگاه فوناکس یکی از معتبرترین مراکز کشور است که می‌توانید باتری اورجینال گوشی خود را به آن سفارش دهید.

 

منابع

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://janebi.com/mag/diagnose-phone-battery-health&ved=2ahUKEwiZh47jwMuFAxVERuUKHQwZDIkQFnoECBYQAQ&usg=AOvVaw0KS7PGzv7Rno0oSlu-GPqA

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&opi=89978449&url=https://barghgostaran.com/blog/increase-mobile-battery-life/&ved=2ahUKEwiH3c3_wMuFAxUdgv0HHRP-C8wQFnoECBUQBQ&usg=AOvVaw1qvr2LTUzMV8z-rXilgTy1

 

نظرات : 0

ثبت نظر

60519