۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

فناوری اطلاعات

زارع‌پور: رفع فیلتر «گوگل پلی» در دستور کار است

ICTPRESS - وزیر ارتباطات گفت: رفع فیلتر «گوگل پلی» را در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه مطرح کردیم و امیدوارم در جلسه آتی، بررسی شود.

آغاز پیش ثبت‌نام بیست‌و‌هفتمین الکامپ

ICTPRESS - پیش ثبت‌نام اولیه حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت از طریق سایت نمایشگاه امکان پذیر است.

اپل به دستور دولت چین واتس‌اپ و تردز را از اپ استور چین حذف کرد

ICTPRESS - اپل روز جمعه اعلام کرد در پی دستور دولت چین، اپلیکیشن‌های واتس‌اپ و تردز شرکت متا را از فروشگاه اپ استور خود در چین، برداشته است.

زارع پور: اگر اپراتورها پول دارند به توسعه شبکه اختصاص دهند

ICTPRESS - وزیر ارتباطات گفت: سیاست ما در وزارت ارتباطات این است که اولویت اپراتورها توسعه شبکه باشد؛ اگر اپراتورهای تلفن همراه پولی دارند باید نخست به این بخش (توسعه شبکه) اختصاص دهند. من نه خریدارم

زارع‌پور:‌ داشبوردهای جهانی روند بهبود وضعیت اینترنت را نشان می‌دهد

ICTPRESS - وزیر ارتباطات در آخرین اظهارات خود درباره کارگروه رسیدگی به وضعیت اینترنت گفته است که وضعیت این کارگروه باید از دبیر شورای عالی فضای مجازی پیگیری شود اما باید گفت که در آن، راهکارهای کوتاه،

جزئیات جدید خرید دارو از سکوهای اینترنتی اعلام شد/ سکوها اجازه دسترسی به اطلاعات دارویی را ندارند

ICTPRESS - آیین‌نامه توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به امضای وزرای ارتباطات و بهداشت رسید و ظرف یک تا دو هفته آینده هم عملیاتی می‌شود.

وزیر ارتباطات: آیین‌نامه فروش آنلاین دارو نهایی شد/ اجرای آزمایشی به‌زودی

ICTPRESS - وزیر ارتباطات از نهایی شدن آیین نامه حمل و عرضه دارو از طریق سکوهای اینترنتی خبر داد و گفت به زودی اجرای آزمایشی آغاز می‌شود.

مخالفت وزیر ارتباطات با آیین‌نامه وزارت بهداشت درخصوص توزیع آنلاین دارو

ICTPRESS - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نامه ای به وزیر بهداشت با ارائه ایرادات و انتقاداتی با پیش‌نویس آیین‌نامه وزارت بهداشت درباره توزیع آنلاین دارو مخالفت کرد.

متا محتواهای تولیدشده با هوش مصنوعی در اینستاگرام و فیس‌بوک را برچسب می‌زند

ICTPRESS - شرکت متا پلتفرم که مالک فیس‌بوک و اینستاگرام است، سیاست خود را تغییر داده و اجازه می‌دهد پست‌های تولید هوش مصنوعی مولد حتی اگر گمراه کننده باشند، همچنان در سایت‌های این شرکت بمانند.

ابر آروان از لیست تحریم‌های اتحادیه اروپا خارج شد

ICTPRESS - ابرآروان گزارش کرده است این شرکت به دنبال ارائه مستندات فنی و حقوقی از لیست شرکت‌های تحریم شده توسط اتحادیه اروپا به دلیل نقشی که در فیلترینگ اینترنت ایران دارند، خارج شده است.