۱۴۰۳ یکشنبه ۲۳ اردیبهشت

تبلیغات در تلگرام با تون کوین

ICTPRESS - تبلیغات سنتی در کانال ها و گروه های تلگرام با پرداخت تومانی به دارندگان بستر تبلیغ و معین کردن زمان انتشار تبلیغ انجام شده است؛ اما به تازگی یک قابلیت جدید برای تبلیغات در تلگرام با رمزارز تون کوین اضافه شده است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، تلگرام با بیش از 500 میلیون کاربر فعال ماهانه، به یکی از محبوب ترین پلتفرم های پیام رسانی در جهان تبدیل شده است. این محبوبیت، فرصت های بی نظیری را برای بازاریابان و صاحبان کسب و کار فراهم می کند تا با استفاده از روش های نوآورانه، محصولات و خدمات خود را به مخاطبان هدف خود معرفی کنند.

تبلیغات سنتی در کانال‌ها و گروه‌های تلگرام با پرداخت تومانی به دارندگان بستر تبلیغ و معین کردن زمان انتشار تبلیغ انجام شده است؛ اما به تازگی یک قابلیت جدید برای تبلیغات در تلگرام با رمزارز تون کوین اضافه شده است.

 

تون کوین چیست؟

تون کوین یا همان تن کوین (toncoin)، ارز دیجیتال تلگرام بوده که با پشتوانه تلگرام در دنیای کریپتوکارنسی‌ها لیست و خرید و فروش می‌شود. تون کوین ارز محبوب تلگرام، قابلیت‌هایی داشته که امروزه در بین کاربران ایرانی داد و ستد می‌شود. خرید و فروش تون کوین در ایران به دلیل استفاده راحت آن در تلگرام و همچنین کارمزد پایین انتقال این ارز دیجیتال رایج شده است.

یکی از کاربری‌های مهم رمزارز تون کوین، استفاده برای پرداخت تعرفه تبلیغات در کانال های عمومی تلگرام است. با خرید تون کوین و پرداخت آن به عنوان وجه، میتوانید در بسیاری از کانال های عمومی تلگرامی، تبلیغات خود را انجام دهید.

 

نحوه تبلیغات با تون کوین

تبلیغات در کانال های عمومی تلگرام با پرداخت ارز تن کوین را میتوان در سایت Fragment انجام داد. این وبسایت رسمی اعلام شده توسط شبکه اجتماعی تلگرام است.

قابلیت جدید سایت فراگمنت، فراهم کردن بستر تبلیغات در کانال های عمومی تلگرام است. کاربران میتوانند کانال های خود را با پرداخت تون کوین از کیف پول خود به فراگمنت فعال کرده و فالوور بیشتری برای کانال تلگرام خود داشته باشند.

 

تبلیغ کانال تلگرام با تون کوین

 

همچنین این بستر برای دارندگان کانال های عمومی تلگرام فراهم شده است که با دادن دسترسی بستر خود برای تبلیغ سایر کانال‌ها، کسب درآمد با تون کوین داشته و در سایت فراگمنت تن کوین خود را دریافت کنند.

نحوه تبلیغ در تلگرام به این صورت است:

  • ایجاد کانال تلگرامی: یک کانال تلگرام عمومی جهت تبلیغ آن در سایر کانال های تلگرام ایجاد کنید.
  • راه اندازی تبلیغات: به سایت رسمی Fragment مراجعه کرده و درخواست تبدیل کانال خود در تلگرام را ارسال کنید.
  • پرداخت تون کوین: با پرداخت تون کوین در ولت های سایت فراگمنت، تبلیغ شما تایید و در کانال های تلگرامی اعلام شده شما نمایش داده خواهد شد.

 

مزایای استفاده از تون کوین

ارز دیجیتال TON بجز استفاده به عنوان تبلیغات در تلگرام ، مزیای دیگری نیز دارد که به صورت کامل در صفحه کاربرد تون کوین در تلگرام اشاره شده است. در این بخش برخی از مزایای استفاده از تون کوین آورده شده است:

  • خرید و فروش یوزنیم اکانت تلگرام با تون کوین
  • خرید و فروش شماره مجازی تلگرامی با تون کوین
  • خرید اشتراک پرمیوم تلگرام با تون کوین
  • خرید بوست کانال های تلگرام با تون کوین

 

خرید و فروش تون کوین در آلما اکس

صرافی آلمااکس یکی از صرافی‌های ایرانی است که امکان خرید و فروش تون کوین (Toncoin) را به کاربران خود ارائه می‌دهد. در حال حاضر، آلمااکس تنها صرافی ایرانی است که از این ارز دیجیتال پشتیبانی می‌کند. در آلما اکس میتوان ارز دیجیتال تن کوین را با کمترین کارمزد و به صورت فوری خریداری کرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

43577