۱۴۰۳ یکشنبه ۳۰ اردیبهشت

فراخوان عضویت در کمیسیون‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران

ICTPRESS - با تصویب هیئت‌مدیره سازمان، فعالیت 26 کمیسیون تخصصی، ‌مطابق آیین‌نامه جدید فعالیت کمیسیون‌ها (فایل ضمیمه) ادامه خواهد داشت.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، بر اساس این مصوبه، از اعضای سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران دعوت می‌شود تا در صورت تمایل به عضویت در هر یک از کمیسیون‌های مصوب، با ورود به صفحه پروفایل خود (از طریق نام کاربری و کلمه عبور) در پورتال سازمان و از طریق منوی سمت راست / پورتال سازمانی / فرم‌های برخط / درخواست عضویت در کمیسیون و ثبت رکورد ثبت‌نام کنند.

براساس آیین‌نامه فعالیت کمیسیون‌ها، یکی از اعضای هیئت‌مدیره، مدیرعامل یا نماینده تام‌الاختیار ایشان که در سربرگ شرکت (همراه با مهر و امضای مجاز شرکت) معرفی شده باشد، می‌تواند برای عضویت در هر یک از کمیسیون‌های سازمان (3 کمیسیون برای اعضای حقوقی و 2 کمیسیون برای اعضای حقیقی) اقدام کند.

متقاضیان عضویت در کمیسیون‌های سازمان پس از مطالعه کامل و دقیق آیین‌نامه فعالیت کمیسیون‌ها (فایل ضمیمه) می‌توانند حداکثر تا پایان وقت اداری روز شنبه مورخ 29 اردبیهشت 1403 درخواست خود را در پورتال سازمان ثبت کنند.

لازم به ذکر است کمیسیون‌های سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران برای جلب مشارکت عملی اعضای صنف و استفاده از توان کارشناسی، اجرایی، مشاوره‌ای و امکانات اعضاء و تجمیع نظرات صنف به منظور اثرگذاری در تصمیمات‌ حاکمیتی، نظارتی، اجرایی و همچنین تولید محتوای لازم برای توسعه بازار و صنعت فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال تشکیل می‌شوند. شرط لازم برای عضویت در کمیسیون‌ها، فعالیت صنفی در حوزه مرتبط و داشتن مجوز فعالیت معتبر است.

 

اسامی کمیسیون‌های مصوب هیئت‌مدیره بر اساس آیین‌نامه جدید فعالیت کمیسیون‌ها، به شرح زیر است:

نرم‌افزارهای بازی و سرگرمی

هوش مصنوعی و علم داده

نرم‌افزارهای پیشرفته سازمانی

نرم‌افزارهای فروشگاهی، پخش و اصناف

سلامت دیجیتال

مدیریت ارتباط با مشتری

فروشگاه‌ها

تجهیزات فناوری خرده‌فروشی و پرداخت

اینترنت و انتقال داده‌ها

ساخت مراکز داده

اینترنت اشیا

تامین کالا تجهیزات فاوا

شبکه

تولید

فین تک

صنعت افتا

بانکداری دیجیتال

خدمات مراکز داده و ابری

تجارت الکترونیکی

آزادکاران و کارشناسان حرفه‌ای

مشاوران

آموزش و پژوهش

کرادفاندینگ

صنعت پرداخت

لندتک

محتوای ویدیویی (VOD)

نظرات : 0

ثبت نظر

52328