۱۴۰۳ شنبه ۲۱ مهر

رویداد CeBIT 2016: سبیت خاتمه یافت / گزارش پایانی نمایشگاه دیجیتالی هانوفر

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS؛ سبیت بستر پیشروی جهانی برای دیجیتالی کردن اقتصاد و جامعه است. سبیت 2016 توانست گام برداشتن به سمت دیجیتالی شدن  را در رأس تمام برنامه‌های کسب و کار؛ سیاسی و اجتماعی قرار دهد. این نمایشگاه توانست به سبک وسیاق خود؛ دیجیتالی شدن را قابل لمس کند.

سبیت آلمان مهمترین همایش این صنعت در سطح جهان است و نقش آن در شبکه‌سازی و بحث و گفتگو سال به سال پررنگ‌تر و مهمتر می‌شود.

در این نمایشگاه بیشتر از 500 نمونه از شاخه‌های دیجیتال و اینترنت اشیاء به نمایش درآمد. به گفته یکی از مسئولان این رویداد: سبیت؛ به اینترنت اشیاء معنا داد و آن را برای همگان قابل لمس کرد. شرکت‌کنندگان بحثهای بسیار زیادی درباره اینترنت اشیاء با یکدیگر داشتند.

در طی سالهای پیش‌رو؛ پیش‌بینی می‌شود حدود 50 میلیارد اشیاء از طریق اینترنت با یکدیگر در ارتباط باشند و حدود 90 درصد از ارزش افزوده در بخش B2B به وجود می‌آید.

 

 

 

صدراعظم آلمان گفت باید با سرعت بیشتری حرکت کنیم

روز سه‌شنبه؛ آنجلا مرکل با حضور در رویداد CeBIT 2016 از این نمایشگاه بازدید به‌عمل آورد و از راهکارهای دست‌اول و فرصتهایی که در راستای دیجیتالی‌شدن بوجود می‌آید؛ مطلع شد. او تأکید کرد که پیشرفت باید با سرعت بیشتری صورت گیرد.

زمان بسیار حیاتی است. ارتباط دادن نوع تقاضایی که این روزها وجود دارد با اینترنت باید سرعت بیشتری بگیرد تا از پتانسیل عظیمی که در این عرصه وجود دارد؛ استفاده بهتری ببریم.

 

 

 

سبیت از ثبات خوبی برخوردار است

سبیت 2016 از نظر آمار و ارقام چیزی از سالهای پیش کم نداشت؛ حضور 3300 کمپانی از ۷۰ کشور جهان از نکات مهم این نمایشگاه بود.

مانند سبیت 2015؛ در سبیت 2016 هم از هر چهار بازدیدکننده؛ یک نفر از کشورهای دیگر آمده بود. تعداد غرفه‌ها رشد کرد. بر اساس آماری که گرفته شده؛ هر بازدیدکننده از این نمایشگاه بطور متوسط از 32 کمپانی و غرفه دیدن کرده؛ در حالیکه این رقم در سال گذشته 26 عدد بود. بازدیدکننده‌های بین‌المللی با بودجه‌های کلان و بیشتری برای تهیه اپلیکیشنهای دیجیتالی به هانوفر آلمان آمده بودند.  این میزان چیزی در حدود 220 هزار یورو بود.

نظرات : 0

ثبت نظر

39088