۱۴۰۳ شنبه ۰۸ اردیبهشت

چگونه می‌توان از بلوبانک سریع و بدون ضامن وام دریافت کرد؟

ICTPRESS - برای دریافت وام ۳ تا ۱۰ میلیون تومانی از بلو، فقط کافی‌ست که میانگین حساب بلوی شما در سه ماه اخیر بین ۳ تا ۱۰ میلیون تومان باشد.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از بلوبانک، برای بار اول ۳ تا ۱۰ میلیون تومان می‌توانید از بلو وام بگیرید و اگر به مدت شش ماه متوالی خوش‌حساب باشید و اقساط خود را به موقع پرداخت کنید، می‌توانید تا سقف ۴۰ میلیون تومان وام دریافت کنید.

 

دقیقا چه میزان وام به من اختصاص پیدا می‌کند؟
بلو سوابق مالی شما را بررسی می‌کند، با توجه به آن حداقل نیم میلیون و حداکثر ۴۰ میلیون تومان به شما اختصاص می‌دهد. بعد از ارائه‌ درخواست وام به بلو، سابقه شما توسط بانک مرکزی چک می‌شود و در صورتی که خوش‌حساب شناخته شوید، به میزان گردش مالی ۳ ماه اخیرتان از ۳ تا ۱۰ میلیون وام دریافت می‌کنید. بعد از خوش‌حسابی در تسویه وام‌های ۱۰ میلیون تومانی می‌توانید برای وام ۴۰ میلیون تومانی اقدام کنید.

 

در چه مدتی باید وام را تسویه کرد؟
حداکثر ۶ ماه؛ مشتری می‌تواند وام خود را در کمتر از این مدت پرداخت کند، ولی تسویه کامل وام نمی‌تواند بیشتر از ۶ ماه طول بکشد.

 

سود وام بلو چقدر است؟
سود وام بلو ۲۲ درصد و کارمزد آن حداکثر ۴ درصد در نظر گرفته شده‌ است. اما نکته‌ جذاب این است که این نرخ نیز بر اساس فعالیت و سابقه مشتری در بلو، می‌تواند کمتر شود. به عنوان مثال، اگر دریافت‌کننده وام ظرف مدت کمتر از یک ماه و قبل از تاریخ سررسید پرداخت قسط اول کل وام را تسویه کند، هیچ سودی از او دریافت نمی‌شود.

 

چطور وام بگیرم؟
دریافت وام بلو به سادگی و از طریق اپلیکیشن امکان‌پذیر است. برای گرفتن وام کافی‌ست این مراحل را طی کنید:
1. اپلیکیشن بلو را باز کنید
2. در بخش «پروفایل» وارد «بلوکلاب» شوید
3. گزینه «وام» را انتخاب کنید
4. از میان وام‌هایی که بلو برای شما فعال کرده، مبلغ و مدت زمان بازپرداختی را که برایتان مناسب است انتخاب کنید
5. امضای دیجیتال خود را ثبت و قرارداد وام را تایید کنید
 

چه زمانی به حسابم واریز می‌شود؟
کمتر از پنج دقیقه! بعد از این که مراحل گفته‌ شده را طی کردید و به پایان رساندید، درخواست شما به سامانه سمات یعنی سامانه متمرکز اطلاعات تسهیلات و تعهدات ارسال می‌شود تا در مسیر اعتبارسنجی قرار بگیرید. بعد از تایید این سامانه، مبلغ وامی که درخواست کرده بودید به حساب شما واریز می‌شود و این پول در اختیار شماست.
در صورتی که مشکلی در سمات وجود نداشته باشد و همه مراحل بی‌وقفه پشت سر هم طی شوند،  شما ظرف مدت کمتر از پنج دقیقه وام خود را دریافت می‌کنید.

 

بازپرداخت وام چگونه است؟
پس از دریافت وام از بلوبانک، می‌توانید خودتان به جزئیات اقساط و نحوه بازپرداخت وام دسترسی داشته باشید. برای این کار باید به بخش فروشگاه و وام بروید. در اینجا تسهیلات فعال به نمایش گذاشته می‌شود که با انتخاب آن، به صفحه مربوط به نحوه بازپرداخت وام می‌روید.
در این صفحه بدهی مانده، میزان تسویه‌شده، هزینه هر قسط و همچنین تاریخ‌های بازپرداخت هر قسط قابل مشاهده است. این قابلیت برای شما وجود دارد که اقساط وام خود را به صورت خودکار پرداخت کنید؛ البته می‌توانید هر زمان که اراده کنید این امکان را غیر فعال کرده و اقساط را به طور دستی بپردازید.

نظرات : 0

ثبت نظر

41431