۱۴۰۳ جمعه ۱۴ اردیبهشت

آغاز پیش ثبت‌نام بیست‌و‌هفتمین الکامپ

ICTPRESS - پیش ثبت‌نام اولیه حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکترونیک، کامپیوتر و تجارت الکترونیکی (الکامپ) از روز دوشنبه ۳ اردیبهشت از طریق سایت نمایشگاه امکان پذیر است.

 

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران، به اطلاع همه علاقه‌مندان به حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین‌المللی الکامپ می‌رساند از روز دوشنبه سوم اردیبهشت می‌توانند برای پیش ثبت نام اولیه به سایت نمایشگاه به آدرس اینترنتی elecompiran.com مراجعه کنند.

آخرین مهلت برای پیش ثبت‌نام، روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت است؛ پیش ثبت‌نام اولیه دلیلی برای ثبت‌نام قطعی و واگذاری فضای نمایشگاهی به شرکت مربوطه نخواهد بود. بدیهی است پس از ثبت نام اولیه و تفکیک فعالیت شرکت‌های متقاضی، سالن‌های تحت پوشش نمایشگاه براساس تقسیم‌بندی موضوعی تعیین و شرکت‌ها متناسب با نوع فعالیت خود از طریق ستاد در سالن مربوطه جانمایی خواهند شد.

انتخاب سالن و فضای هر شرکت بر عهده ستاد برگزاری است. متقاضیان می‌توانند از طریق سایت و اطلاعیه‌های درج شده روی سایت فرایند ثبت‌نام را طی و در صورت ضرورت و جهت اخذ اطلاعات بیشتر با ستاد برگزاری تماس برقرار کنند.

تنها مرجع رسمی نمایشگاه الکامپ آدرس اینترنتی elecompiran.com است. متقاضیان در صورت هرگونه درخواست یا مکاتبه ای از سوی سایر شرکت‌ها به ویژه شرکت‌های تبلیغاتی، ستاد برگزاری را در اسرع وقت مطلع کنند.

در حال حاضر اکانت متقاضیان فعال نیست و پس از ثبت‌نام اولیه، اطلاعات شرکت‌های متقاضی تأیید و سپس اکانت برای ادامه فرایند پیش ثبت‌نام فعال می‌شود.

نظرات : 0

ثبت نظر

34691