۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

معرفی لپ‌تاپ سری گیمینگ ایسوس در نمایشگاه کامپیوتکس 2016 تایوان

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، لپ‌تاپ گیمینگ GX700 که از سیستم مایع برای خنک کنندگی استفاده میکند امسال هم دوباره به صحنه کامپیوتکس بازگشته است.

مدل جدید GX800 نامیده میشود و از پردازنده گرافیکی انویدیا SLI استفاده میکند. پردازنده اصلی این لپ‌تاپ اینتل سری K است و از دو منبع تغذیه 330 وات استفاده میکند تا با سیستم خنک کنندگی به کمک مایع در زمان اورکلاک بخوبی سازگار باشد.

اگر علاقه چندانی به اورکلاک ندارید پس بهتر است دنبال دستگاه دیگری باشید چون مهمترین خاصیت این دستگاه قابلیت اورکلاکینگ است.

آخرین مدل کیبورد مکانیکی با دکمه‌های LED چند رنگ که میتواند با استایل گیمینگ کاربر ست شود از جمله ویژگیهای این دستگاه است.

این نوت‌بوک از سایر سیستمهای رده‌بالا و حرفه‌ای که در بازار موجود هستند نازکتر و سبکتر است. اما برای استفاده از بالاترین توان و قابلیت اورکلاک به سیستم خنک کنندگی با استفاده از مایع نیاز است.

دسکتاپ بخش ROG همزمان با جشن ۱۰ سالگی شاهد معرفی و عرضه یک مدل ویژه و خاص است. به گفته ایسوس این دسکتاپ قدرتمندترین دستگاه جهان است. مدل این دسکتاپ G31 Edition 10 است و از کارت گرافیک انویدیای GeForce GTX 1080 و SLI دو طرفه برای گیمینگ 4K و سیستم صوتی ESS audio DAC که مخصوص بازی طراحی شده استفاده میکند.

مدل طراحی آن نیز یک مدل مفهومی آینده است که میتواند هر بیننده‌ای را جذب خود کند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

46399