۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

گزارش ICTPRESS از بهترینهای کامپیوتکس 2016 تایوان

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، نمایشگاه امسال با به نمایش گذاشتن طیف وسیعی از محصولات از پردازنده‌های قدرتمند گرفته تا روباتهای بامزه علاقمندانش را راضی نگه داشت.

انویدیا با بکارگیری ریزمعماری پاسکال کارت گرافیک  GeForce GTX 1070 را به نمایش گذاشت که دومین محصول از سری محصولات پرچمدار این شرکت است.

اما ای‌ام‌دی با معرفی کارت گرافیک مقرون بصرفه نگاههای زیادی را متوجه خودش کرد. با هم نگاهی می‌اندازیم به بهترین محصولاتی که در تایپه معرفی شدند.

 

۱ – کارت گرافیک AMD Radeon RX 480

تا چند وقت پیش خبری از کارت گرافیک 200 دلاری نبود اما الان شاهد رقابت شدید بین AMD و NVIDIA هستیم. باید دید که کارت جدید ای‌ام‌دی در تستهای واقعی چه میکند.

 

 

 

۲ – مادربرد ام‌اس‌آی Z170A

مادربرد جدید سری گیمینک ام‌اس‌آی Z170A است که برای پردازنده‌های اسکای‌لیک ساخته شده و ترکیبی است از رنگهای سفید؛ مشکی و نقره‌ای.

 

 

 

۳ – اولین لپ‌تاپ دو در یک ۱۷ اینچی دل

تقریبا همه تولیدکنندگان لپ‌تاپ یک مدل دو در یک معرفی میکنند اما اندازه آن همیشه محدود به 11 و 13 اینچ بوده ولی Dell Inspiron 7000 2-in-1 با اندازه 17 اینچ و بهره‌گیری از پردازنده نسل ششم اینتل یکی از خوبهای بازار خواهد بود.

 

 

 

۴ – پردازنده‌های قدرتمند Broadwell-E اینتل

اگر دوست دارید قویترین پی‌سی خانگی را داشته باشید اینتل این هفته بصورت رسمی پردازنده‌های فوق‌العاده قدرتمندش را معرفی کرد: پردازنده‌های Core i7-6950X Extreme Edition و Core i7-5960X.

 

 

 

۵ – لپ‌تاپ گیمینگ واترکول ایسوس

کامپیوتکس شاهد معرفی لپ‌تاپ GX800 بود. پردازنده اورکلاک شده؛ کارتهای دوگانه انویدیا و دو منبع تغذیه 330 وات. قطعا این لپ‌تاپ یک سر و گردن از دیگر لپ‌تاپهای سری گیمینگ بازار بهتر عمل میکند.

 

 

 

۶ – Zotac Magnus EN890

سیستم Magnus EN890 که برای واقعیت مجازی طراحی شده یکی از قدرتمندترین سیستمهای گیمینگ کامپکت دنیاست.

 

 

 

۷ – ایسوس Zenbook 3

محصول جدید ایسوس که یک اولترابوک فوق سبک است برای رقابت با مک‌بوکهای اپل ساخته شده است.

 

 

 

۸ – روبات ایسوس Zenbo

روبات 599 دلاری ایسوس با چرخهای مخفی خود یکی از ستاره‌های کامپیوتکس 2016 بود.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

67158