۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

استفاده از اسکیت‌های حاوی نانوپلاکت‌های گرافنی در المپیک زمستانی 2018

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، ورسرین (Versarien) با همکاری شرکت کریستان برومبلی (Kristan Bromley) در حال کار روی ساخت اسکیت‌های ویژه‌ای از جنس گرافن است تا از آن در بازی‌های زمستانی استفاده کند.
قرار است از این اسکیت‌های جدید در بازی‌های المپیک زمستانی سال 2018 استفاده کنند.
فناوری که این دو شرکت در حال توسعه آن هستند از گرافن برای افزایش استحکام استفاده کرده است. در این فناوری از ساختار الیاف کربنی و نانوپلاکت‌های گرافنی استفاده شده‌است.
کریستان بروملی برنده چهار دوره از بازی‌های المپیک زمستانی است. او معتقد است که فناوری‌های گرافنی میتواند صنعت محصولات ورزشی را بهبود داده و فرصت‌های جذابی در این بازار ایجاد کنند.
بروملی گفت: « هدف ما در فناوری‌های بروملی، توسعه محصولات ورزشی با عملکرد بالاست که به ورزشکاران امکان بدست آوردن مدال‌های المپیک را در سطوح جهانی را میدهد. ما به دنبال ساخت اسکیت‌های ویژه‌ای هستیم که در المپیک 2018 پیونگ چنگ مورد استفاده قرار گیرد. ما بعنوان یکی از صاحبان کسب و کار در این حوزه به دنبال تغییر مرزهای فناوری هستیم تا فصل تازه‌ای از محصولات را به این بازار عرضه کنیم.»
نیل ریکت از مدیران ورسرین گفت: «این ورزش فضای مناسبی برای به اثبات رساندن فناوری‌های نوظهور ایجاد میکند، فناوری‌هایی که میتواند در این بازار مورد استفاده قرار گیرند.»
صنعت محصولات ورزشی میتواند بازار مناسبی برای این گونه فناوری‌ها باشد.

نظرات : 0

ثبت نظر

15573