۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

اعلام آمادگی بزرگان بانکی جهان برای همکاری با شرکت خدمات انفورماتیک

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، معاون بازاريابي و فروش شركت خدمات انفورماتيك گفت: بازديدنندگان از غرفه این شركت در نمايشگاه كارت و پرداخت ٢٠١٦ خاورميانه، ظرفيتها و توانمنديهای كسب شده در توسعه سامانه‌های بانکداری در شرايط دشوار تحريم را تحسين كردند.

دكتر فرهاد فائز در روز پاياني این نمايشگاه با بيان مطلب فوق افزود: آنچه مسلم است با وجود تمام اقدامات صورت گرفته، نيازمند آن هستيم كه بيش از پيش سامانه‌هاي خود را با استانداردهاي بين‌المللي تطبيق دهيم تا روند اتصال به شبكه های مالی جهان تسهيل و تسريع شود.

وي همچنين در خصوص تعاملات صورت گرفته در جريان بازديد نمايندگان شركتها و كشورهاي خارجي از اظهار تمايل برخی از كشورهای منطقه براي ورود ايران و به تبع آن شرکت خدمات انفورماتیک به روند توسعه زيرساختهای مالی آن کشورها خبر داد و تصریح کرد: در جریان برگزاری این نمایشگاه، شركتهای بزرگ دنيا تمايل خود را برای آغاز روابط و گسترش همکاریها با شرکت خدمات انفورماتیک اعلام کردند.

دکتر فائز ارزيابي خود را از حضور شرکت متبوعش در این نمايشگاه به عنوان نخستین تجربه، مثبت دانست و گفت: اين ارتباطات، ورود موثر به تعامل دوسويه با بازارهای منطقه‌ای را در پی خواهد داشت و زمينه مناسبی را برای افزايش توانمندیها فراهم میسازد.

در این میان، دست‌اندرکاران حوزه کارت و پرداخت کشور نیز از فرصت مغتنم پیش آمده پس از گشایشهای اخیر بین‌المللی، برای دیدار و تبادل نظر در خصوص همکاریهای مشترک استفاده کردند که در نوع خود دستاورد قابل توجهی است.

بر اساس این گزارش شرکت خدمات انفورماتیک و دو شرکت ایرانی دیگر، برای نخستین بار در رویداد بین‌المللی نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه 2016 شرکت کردند.

شرکت خدمات انفورماتیک در این رویداد بین‌المللی، سامانه‌های مهم بانکداری کشور از جمله شتاب و نیز توانمندیهای انحصاری حوزه بانکداری و فناوری در این شرکت را برای عموم بازدیدکنندگان به نمایش گذاشت و در قالب کارگاه معرفی کرد.

شرکت خدمات انفورماتیک همزمان با آغاز گسترش تعاملات اقتصادی کشور و همراستا با آخرین تحولات حوزه فنارریهای مالی منطقه، با هدف به تصویر کشیدن توانمندیهای فنی و اجرایی خود، طی روزهای ١١ و ١٢ خرداد ماه جاری، در نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه ٢٠١٦ دبی، حضوری گسترده داشت.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

81825