۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

ششمین کنگره بین‌المللی علوم و فناوری نانو برگزار میشود

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، ششمین کنگره بین‌المللی علوم و فناوری نانو (ICNN2016) با هدف فراهم کردن فرصتی مناسب برای معرفی پیشرفت‌های جدید در حوزه‌ فناوری‌نانو و تقویت همکاری بین محققان ایرانی و خارجی این حوزه توسط انجمن نانو فناوری ایران با همکاری دانشگاه خوارزمی برگزار میشود.
از جمله محورهای این کنگره میتوان به مواردی چون: نانوشیمی، نانوفیزیک، نانوفوتونیک، نانومواد، نانوپزشکی، نانوزیست فناوری، نانوالکترونیک، نانومحاسباتی و نانومکانیک اشاره کرد.
شایان ذکر است، در حاشیه این رویداد، نمایشگاهی از محصولات و دستاوردهای پژوهشگران و صنعتگران در حوزه فناوری‌نانو برپا میشود و متقاضیان میتوانند برای نمایش محصولات و دستاوردهای خود به پایگاه اینترنتی همایش مراجعه کنند.
علاقمندان به شرکت در این کنگره برای کسب اطلاعات بیشتر و اطلاع از چگونگی ارسال مقاله و شرکت در کنگره به پایگاه اینترنتی این همایش مراجعه کنند.
لازم به ذکر است که این کنگره مورد تایید ستاد ویژه توسعه فناوری نانو بوده و شامل حمایت‎های تشویقی این ستاد میشود.
همچنین، ششمین کنگره بین‌المللی علوم و فناوری نانو (ICNN2016) در روزهای ۵ تا ۷ آبان ماه سال ۱۳۹۵ و با هدف رشد و توسعه دانش و فناوری نانو، در دانشگاه خوارزمی برگزار میشود.

نظرات : 0

ثبت نظر

32021