۱۴۰۳ جمعه ۲۰ مهر

بررسی نانوالکترونیک محاسباتی با حضور اساتید بین‌المللی در پارک فناوری پردیس

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، کارگاه بین‌المللی نانوالکترونیک محاسباتی با هدف ارتقاء توان علمی، فناوری و محاسباتی اساتید، کارشناسان و دانشمندان این حوزه، با حضور متخصصان و اساتید بین‌المللی در زمینه نانوالکترونیک از ۳۰ تیر تا اول مردادماه سال جاری در پارک فناوری پردیس برگزار میشود.
در این کارگاه بین‌المللی، پروفسور کلمنز هایتزینگر (Prof. Clemens Heitzinger) استاد تمام مؤسسه محاسبات و تحلیل دانشگاه تکنیکال وین، دکتر بهتاش بهین‌آیین نویسنده چندین مقاله در حوزه اسپینترونیکس و داور مجله نیچر، IEEE و کنفرانس بین‌المللی مغناطیس، پروفسور استفانو سنویتو (Prof. Stefano Sanvito) استاد تمام دانشگاه ترینیتی کالج دوبلین و پروفسور سوپریو داتا (Prof. Supriyo Datta) استاد تمام دانشگاه پردو حضور دارند.
علاوه بر آن یکی از اعضای تیم توسعه کد محاسباتی (SMEAGOL) از ترینیتی کالج دوبلین برای ارائه و استفاده از این ابزار محاسباتی حوزه نانوالکترونیک در این کارگاه شرکت خواهد کرد.
شرکت‌کنندگان در این کارگاه، گواهی معتبر با امضای معاونت پارک فناوری پردیس، آکادمی شتاب‌ دهنده شزان و اساتید بین‌المللی دریافت خواهند کرد.

نظرات : 0

ثبت نظر

93711