۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

فینتاک نشست استارت آپ های فینتک

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، بخشی از این برنامه به آشنایی و شبکه سازی میان شرکت کنندگان اختصاص یافت و در قسمت دیگر سینا قاضی دزفولی از وب‌سرویس بانکی داتین سخن گفت. 
وی فینتک را صنعتی به وجود آمده از پیوند دو صنعت مالی و تکنولوژی دانست و معتقد بود هر چند بخش تکنولوژی آن بیشتر نمود پیدا کرده اما دو بخش مالی و حقوقی همچنان نقش پررنگی در آن دارند.
سینا قاضی افزود: استارت آپ های فینتک در۶ حوزه اصلی پرداخت ، بیمه ، وام  و قرض ، سرمایه گذاری جمعی ، مدیریت سرمایه ، پردازش اطلاعات  فعال هستند و قصد دارند نیازهای مالی را در جامعه به صورت سریعتر ، راحت تر و ارزان تر ارائه کنند و معمولا اینکار را با خرد کردن خدمات موسسات بزرگ و ارائه آن به صورت یک محصول انجام می دهند .
موسسات بزرگ و بانک ها به دلیل ترس از جاماندن (fomo) و یا ترس از نابودی (fogs) رویکرد مقابله و یا همراهی با استارت آپ های فینتک را انتخاب می کنند .
سینا قاضی دزفولی گفت: «فینتک‌لب داتین یک کربنکینگ کامل است با اطلاعات غیر واقعی که بستر و آزمایشگاهی برای استارت آپ ها بشمار میرود که می توانند ایده خود را در محیط آزمایشگاهی امتحان کنند.»
به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، در انتهای مراسم علی فارمد موسس فینتاک هدف از این برنامه را آشنایی بیشتر فعالان این حوزه و استارت آپ ها با یکدیگر و برقراری ارتباط نزدیک‌تر با دست اندرکاران سیستم بانکی کشور معرفی کرد و گفت: فین‌تاک به صورت ماهانه برگزار می‌شود و در هر جلسه میزبان یکی از مدیران بانکی کشور خواهد بود.
برای اطلاعات بیشتر در مورد فینتاک می توانید به وبسایت fintalk.ir مراجعه کنید.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

19679