۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

رویداد ایفا 2016: آلکاتل جدیدترین ساعت هوشمند خود را معرفی کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از منز ورلد، حالا این شرکت در نمایشگاه IFA 2016 با سری بعدی ساعت‌هایش حضور پیدا کرده است. ساعت‌های جدید هم‌چنان از همان فناوری‌های سری پیشین استفاده می‌کنند اما ظاهر آن‌ها زیباتر و شیک‌تر شده است.

مدل MoveTime WiFi مانند مدل Watch از همان سیستم‌عامل استفاده می‌کند و سیستم مانیتورینگ ضربان قبل هم مشابه مدل قبلی است. اما برای ارتباط بهتر از رادیوی وای‌فای برخوردار است.

شاید مهم‌ترین ویژگی برای فروش آن؛ بدنه قوام یافته آن باشد. این ساعت جدید به بلوغ بیشتری رسیده هرچند که برخی از ویژگی‌های منحصربه‌فردی که در مدل اصلی دیده شده بود؛ در ساعت جدید جایی ندارد.

صفحه این ساعت هوشمند 1.39 اینچ AMOLED با رزولوشن 400x400 است. این صفحه‌نمایش در ظاهر کاملا تیره این ساعت بسیار زیبا به‌نظر می‌رسد.

فناوری‌هایی که در داخل آن استفاده شده؛ وای‌فای 802.11 b/g/n و بلوتوث 4.4 است. طراحان ساعت هوشمند آلکاتل خاطرنشان کردند که MoveTime به یک اسپیکر و یک میکروفون مجهز است که به کاربر این امکان را می‌دهد تا با گوشی خود تماس با مخاطبش برقرار کند درحالی‌که زمان صحبت کردن از مچ دستش استفاده می‌کند.

سیستم‌عامل این ساعت هیچ تغییری نکرده است. این سیستم‌عامل از نظر کارایی و طراحی به اندروید ویر شباهت زیادی دارد.

ساعت MoveTime WiFi پرچم‌دار سری پوشیدنی‌هایی است که با نام Move شناخته می‌شوند. این سری شامل Fitbit-esque Moveband؛ Movetrack؛ یک ردیاب GPS پرتابل؛ Move Track & Talk و یک ردیاب ساعت هوشمند برای کودکان است.

این محصولات از اواخر ماه آینده میلادی در اروپا عرضه می‌شوند ولی صحبتی از قیمت آن‌ها نشده است.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

97491