۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

هاب هوشمند ال‌جی از الکسای آمازون پشتیبانی میکند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از انگجت، این دستگاه قادر به پخش موسیقی است و تمام وسایل ال‌جی SmartThinQ را کنترل می‌کند. اما مانند اکو قادر به فرمان‌برداری از دستورات صوتی کاربر نیست.

ال‌جی در ایفا 2016 اعلام کرد که به‌جای مبارزه با آمازون ترجیح می‌دهد با آن‌ها در یک جناح قرار بگیرد و با امکان پشتیبانی از مشاور صوتی الکسا اکو با این شرکت همکاری می‌کند.

آمازون به‌تازگی امکان دسترسی به الکسا را برای شرکت‌های طرف سوم فراهم کرده؛ اما SmartThinQ در ابتدا قابلیت‌های محدودی را برای کار با آن خواهد داشت.

این محصول به دستورات صوتی گوشی می‌کند؛ موسیقی پخش می‌کند و زمان‌بندی برنامه‌های کاربر را روی تقویم مشخص می‌کند؛ اما قادر به کنترل لامپ‌ها؛ ترموستات یا سایر محصولات خانه هوشمند مانند اکو نیست.

دستگاه SmartThinQ در حقیقت بخشی از خانواده لوازم خانگی SmartThinQ ال‌جی به‌شمار می‌رود برای همین عدم توانایی آن در کنترل موارد اشاره شده کمی عجیب به‌نظر می‌رسد.

شاید هم بتوان گفت که محصول جدید ال‌جی فقط با هدف وسایل خانه هوشمند طراحی و ساخته شده است. ال‌جی خبری درباره زمان عرضه و قیمت آن در اختیار خبرنگاران قرار نداد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

72288