۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

رویداد ایفا 2016: تی‌پی لینک از گوشی‌های جدیدش رونمایی کرد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اندروید هدلاینز، اوایل سال جاری میلادی؛ شرکت تی‌پی لینک که عمدتا به‌خاطر محصولات شبکه شناخته شده است؛ سه گوشی اندرویدی را معرفی کرد: Neffos C5؛ Neffos C5L و Neffos C5 Max.

حالا این شرکت با دو گوشی جدید در نمایشگاه برلین آلمان شرکت کرده است: Neffos X1 و Neffos X1 Max. قیمت این دو گوشی به‌ترتیب 199 و 249 یورو است.

هنوز این شرکت هیچ خبری درباره این‌که این دو گوشی در کدام بازارها عرضه می‌شوند اعلام نکرده اما چیزی که مشخص شده آن است که هر دوی آن‌ها در سه ماهه چهارم ۲۰۱۶ در دسترس خواهند بود.

از نظر مشخصات فنی هر دو گوشی توان رقابت با بسیاری از گوشی‌های رده بالای برندهای معروف بازار را دارند.

دو محصول جدید تی‌پی لینک به چیپ‌ست هشت هسته‌ای مدیاتک Helio P10 با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای حافظه داخلی مجهز هستند. هم‌چنین پشتیبانی از کارت حافظه 128 گیگابایت نیز برای این گوشی درنظر گرفته شده است.

این گوشی‌ها در دو نسخه با رم 2 و 3 گیگابایت در دسترس خواهند بود. به‌همین دلیل قیمت آن‌ها با توجه به مشخصاتی که خواهند داشت متفاوت خواهد بود.

گوشی Neffox X1 از صفحه نمایش ۵ اینچ اچ‌دی IPS با رزولوشن 720p استفاده می‌کند درحالی‌که X1 Max از صحفه بزرگ‌تر 5.5 اینچ IPS فول اچ‌دی با رزولوشن 1080p استفاده می‌کند.

صفحه‌های نمایش در هر دو مدل به‌صورت لبه تا لبه طراحی شده‌اند و نسبت صفحه به بدنه در آن‌ها 76 درصد است.

دوربین پشت در هر دو گوشی، سونی ۱۳ مگاپیکسل است. لنزهای 5P؛ سیستم اتوفوکس 0.2 ثانیه‌ای از دیگر مشخصات است. هم‌چنین دیافراگم f/2.0 و فلش dual-tone LED برای هر دو درنظر گرفته شده است. دوربین جلوی آن‌ها نیز ۵ مگاپیسکل است.

باتری مدل X1؛ 2250mAh و مدل X1 Max؛ 3000mAh است که در حالت استندبای تا 400 ساعت و در حالت صحبت کردن تا 13 ساعت پاسخگو هستند.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

42924