۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

آغاز ارائه‌ سرویس VOD آی‌سیما در #نمایشگاه_ایران_تلکام2016

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS از ستاد خبری گروه مخابرات، #آی‌_سیما برای نخستین بار در ایران، این فناوری را بر بستری اینترانتی و با محتوای جامع تصویری و صوتی در اختیار مشترکان ای‌دی‌اس‌ال (ADSL) شرکت مخابرات قرار داده است. کاربران می‌توانند با دراختیار گرفتن ست‌آپ‌باکس (STB ) پیشرفته‌ی آی‌سیما و اتصال آن به مودم ای‌دی‌اس‌ال خود، بدون آنکه بهایی بابت ترافیک اینترنتی بپردازند، هزاران ساعت از محتواهای جذاب را بر روی دستگاه گیرنده خود مشاهده نمایند. خدمات VOD آی‌سیما، جذاب ترین بخش سرویس آی‌پی‌‌تی‌وی (IPTV) است.

بر اساس این گزارش هم‌اکنون این محتواها در قالب یک آرشیو جامع و گسترده و در سه گونه‌ ویدئودرخواستی (VOD)، صدای درخواستی (AOD) و برنامه‌های کاربردی (Apps)، بر روی سامانه‌ آی‌سیما قرار گرفته و در دسترس مشترکان این سرویس خواهند بود.

 علاقه‌مندان به خرید این سرویس می‌توانند در روزهای نمایشگاه تله‌کام 2016 به غرفه‌ آی‌سیما در سالن گروه مخابرات ایران مراجعه نموده و یا بعد از نمایشگاه با شماره تلفن 1535 تماس بگیرند.

 

مراحل‌ تهیه سرویس  Iseema_VOD#  عبارتند از:


 -1       تماس تلفنی با مراکز فروش آی‌سیما یا دفاتر شرکت مخابرات استان تهران

  -2       احراز شرایط فنی دریافت سرویس (بررسی ظرفیت خط DSL و کارآیی مودم ADSL مشترک)

-3       پرداخت حق اشتراک (آبونمان ماهانه) سرویس

-4       خرید دستگاه ست‌آپ‌باکس آی‌سیما (iseema stb)

-5       نصب و راه‌اندازی سرویس در محل مشترک

 

#آی‌_سیما

Iseema_VOD#


به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی که بیشتر با نام اختصاری ایران تله کام شناخته شده است از 4 لغایت 7 مهرماه  1395 در فضایی به وسعت تقریبی سی و دو هزار مترمربع در سالنــــهای 6، 7، 9-8، 11-10، 13-12، 14، 27 و سری 25 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

این نمایشگاه همه ساله به مدت 4 روز، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 16 بعد از ظهر برگزار میشود و در صورت توافق برگزار کننده با شرکت سهامی نمایشگاه ها، زمان اتمام آن برای هر روز یکساعت و برای روز پایانی دو ساعت تمدید میشود.

بنابراین گزارش، شبکه خبری ICTPRESS منطبق با روال سالهای گذشته ضمن حضور در قالب غرفه در این نمایشگاه بزرگ (سالن6) و حمایت رسانه ای از آن، به تولید و اطلاع رسانی محتوای دیجیتالی مرتبط با موضوع این رویداد خواهد پرداخت.


برای دریافت آخرین اخبار رویدادهای فناوری در ایران و جهان و دریافت آخرین های ایران تله کام 2016 با سایت خبری www.ictpress.ir همراه باشید.


همچنین شما براحتی میتوانید با جستجوی کلید واژه «تلکام» در باکس جستجوی سایت آی سی تی پرس ، به همه اخبار این رویداد بصورت یکجا دسترسی یابید.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

37500