۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

#ایران_تله‌_کام2016: برگزاری کارگاه آموزشی LTE در غرفه مبین‌نت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، یکی از مهم‌ترین اقدامات شرکت ارتباطات مبین‌نت در نمایشگاه ایران تله‌کام 2016، معرفی خدمات خود در حوزه LTE است. 

براین اساس و با توجه به استقبال شرکت‌ها و سازمان‌ها که هم‌اکنون از خدمات مبین‌نت در حوزه سازمانی بهره‌مند هستند، از این خدمت جدید، در نظر است در طول روزهای برگزاری این نمایشگاه کارگاه آموزشی LTE-Advance (4.5G) ویژه کسب‌وکارها برگزار شود. 

این کارگاه آموزشی با عنوان «جایگاه نسل چهار و نیم در افزایش سودآوری کسب‌وکار سازمان‌ها» همه روزه از ساعت 11 تا 12:30 در محل غرفه مبین‌نت در سالن 8 و 9 برگزار می‌شود. 

 

سرفصل‌های این کارگاه عبارتند از: 

 

- معرفی تکنولوژی نسل 4     

- معرفی تکنولوژی نسل چهار و نیم  

- مقایسه نسل 4 وایمکس

- مزیت‌های کاربرد(شخصی و سازمانی)

 

 

 

 

 

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی «ایران_تله_کام2016» صبح فردا یکشنبه 4مهر با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش یافته و تا عصر روز چهارشنبه 7 مهر 95 همه روزه از ساعت 9 صبح لغایت 5 عصر پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

بنابراین گزارش، شبکه خبری ICTPRESS منطبق با روال سالهای گذشته ضمن حضور در قالب غرفه در این نمایشگاه بزرگ (سالن6) و حمایت رسانه ای از آن، به تولید و اطلاع رسانی محتوای دیجیتالی مرتبط با موضوع این رویداد خواهد پرداخت.
برای دریافت آخرین اخبار رویدادهای فناوری در ایران و جهان و دریافت آخرین های ایران تله کام 2016 با سایت خبری www.ictpress.ir همراه باشید.
همچنین شما براحتی میتوانید با جستجوی کلید واژه «تلکام» در باکس جستجوی سایت آی سی تی پرس ، به همه اخبار این رویداد بصورت یکجا دسترسی یابید.

 

#irantelecom2016

 


نظرات : 0

ثبت نظر

71338