۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

واگذاری #IP_Static #مخابرات_تهران در #نمایشگاه #ایران_تلکام2016

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات، محمدرضا بیدخام با اعلام این مطلب گفت: IP Static یا IP ثابت نوعی آدرس شبکه است که برای یک کاربر تعیین شده و در طول ارائه سرویس ثابت است.
سخنگوی مخابرات استان تهران ادامه داد: بدین ترتیب با خاموش و روشن شدن مودم IP کاربر تغییر نخواهد کرد و به دلیل ثابت بودن IP این سرویس کاربردهای خاص متعددی را شامل می شود.
بیدخام از راه اندازی و مانیتورینگ دوربین های مدار بسته و راه اندازی سرویس های #سرگرمی_آنلاین به عنوان برخی موارد استفاده ازIP  ثابت اشاره کرد و افزود:راه اندازی وب سایت،راه اندازی سرورهای خدمات فایل(دانلود فیلم و موسیقی و ...)،راه اندازی سرویس های اشتراک گذاری فایل،دسترسی به شبکه محلی از راه دور،سرویس های VOIPبا قابلیت اطمینان بالاتر از دیگر کاربردهای IP ثابت به شمار میروند.
 

به گزارش شبکه خبری آی سی تی پرس، هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی «ایران_تله_کام2016» صبح فردا یکشنبه 4مهر با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش یافته و تا عصر روز چهارشنبه 7 مهر 95 همه روزه از ساعت 9 صبح لغایت 5 عصر پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان خواهد بود.

بنابراین گزارش، شبکه خبری ICTPRESS منطبق با روال سالهای گذشته ضمن حضور در قالب غرفه در این نمایشگاه بزرگ (سالن6) و حمایت رسانه ای از آن، به تولید و اطلاع رسانی محتوای دیجیتالی مرتبط با موضوع این رویداد خواهد پرداخت.
برای دریافت آخرین اخبار رویدادهای فناوری در ایران و جهان و دریافت آخرین های ایران تله کام 2016 با سایت خبری www.ictpress.ir همراه باشید.
همچنین شما براحتی میتوانید با جستجوی کلید واژه «تلکام» در باکس جستجوی سایت آی سی تی پرس ، به همه اخبار این رویداد بصورت یکجا دسترسی یابید.

 

#irantelecom2016

 

 


نظرات : 0

ثبت نظر

72334