۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

حضور گسترده #اول_مارکت در نمایشگاه بین المللی #ایران_تلکام2016

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، روابط عمومی اول مارکت اعلام کرد که در غرفه این شرکت، برای توسعه دهندگان برتر اپلیکیشن ، بازی و کتاب صوتی، فضایی اختصاص داده شده تا آنان بتوانند با کاربران اول مارکت ارتباط مستقیمی داشته باشند و از نظرات آنان در راستای بهبود نرم افزارهای خود و یا ایجاد نرم افزارهای جدید استفاده کنند. 
ضمن آنکه با توجه به رویکرد توسعه ای اول مارکت بخشی از غرفه برای ارائه ایده در خصوص همکاری با اول مارکت در نظر گرفته شده است . 
همچنین رابط کاربری سایت اول مارکت نیز شاهد تغییر بزرگی خواهد بود و تمامی صفحات آن با بالاترین استاندارد بر مبنای تجربه کاربری از نو طراحی شده است که در ابتدا به صورت محدود در دسترس توسعه دهندگان و علاقه مندان قرار خواهد گرفت تا بر اساس تجمیع نظر و بازخورد های دریافتی اصلاحات نهایی رابط کاربری انجام شود و پس از آن به صورت عمومی در دسترس کاربران اول مارکت در فضای مجازی قرار گیرد . 
از سوی دیگر با توجه به تعداد بالای کاربران اول مارکت ، بخش های خاصی در غرفه اول مارکت به دریافت پیشنهاد ها و نظرات کاربران اختصاص داده شده است . 
ضمن آنکه با توجه به حمایت ها و برنامه های متنوع فرهنگی و هنری اول مارکت در این غرفه، هنرمندان سرشناس کشور نیز حضور خواهند داشت که زمان بندی حضور آنها در غرفه متعاقبا اعلام خواهد شد .  
اول مارکت درشناس کشور نیز در هفدهمین نمایشگاه بین الملی تله کام در سالن 6و 7 پذیرای علاقه مندان خواهد بود . 
هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی که بیشتر با نام اختصاری ایران تله کام شناخته شده است از 4 لغایت 7 مهرماه  1395 در فضایی به وسعت تقریبی سی و دو هزار مترمربع در سالنــــهای 6، 7، 9-8، 11-10، 13-12، 14، 27 و سری 25 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.
این نمایشگاه همه ساله به مدت 4 روز، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر برگزار میشود.
گروه شرکت های مخابرات ایران در این نمایشگاه حضوری فعال و گسترده دارد.
برای دریافت آخرین اخبار رویدادهای فناوری در ایران و جهان و دریافت آخرین های ایران تله کام 2016 با سایت خبری www.ictpress.ir همراه باشید.
همچنین شما براحتی میتوانید با جستجوی کلید واژه «تلکام» در باکس جستجوی سایت آی سی تی پرس ، به همه اخبار این رویداد بصورت یکجا دسترسی یابید.


#irantelecom2016

نظرات : 0

ثبت نظر

32069