۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

نسخه جدید تاپ در نمایشگاه #ایران_تلکام2016 منتشر شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، تاپ برای کاربران خود امکاناتی نظیر پرداخت قبوض تلفن همراه و قبوض خدماتی، خرید شارژ سیم کارت تلفن همراه و خرید بسته های اینترنت 3G و  4G ، پرداخت جریمه ، کمک به خیریه ها و بنیادهای نیکوکاری ، خدمات خرید بدون کارت ، خرید طرح ترافیک روزانه و ... را فراهم کرده است .  پنج دستگاه خودروی 206 و سه هزار عدد سکه طلا ، هدایای جشنواره تاپ ترین های این اپلیکیشن پرداخت الکترونیکی است که با برگزاری قرعه کشی به کاربران فعال تاپ اهدا میشود.  

از آنجا که تاپ در پایان کمپین تبلیغاتی یک دستگاه خودروی پورشه ماکان را میان کاربران با بالاترین امتیاز قرعه کشی خواهد کرد ، این کمپین تبلیغاتی و اطلاع رسانی " پورشه تاپ " نامگذاری شده است .  
شایان ذکر است بازدید کنندگان حضوری با درج کد فعال سازی ، پس از دانلود اپلیکیشن پرداخت موبایلی تاپ از اول مارکت در پرسشنامه ویژه نمایشگاه تله کام 2016 و یا سایر مخاطبان در طول مدت برگزاری نمایشگاه با تکمیل این پرسشنامه در اپلیکیشن و یا وب سایت نت رآی و درج کد فعال سازی اپلیکیشن تاپ در طول نمایشگاه می توانند در قرعه کشی 20 عدد تبلت به همراه سیم کارت و اینترنت رایگان شرکت کنند. 
تاپ در سالن 6 از تاریخ 4 تا 7 مهرماه میزبان بازدید کنندگان از هفدهمین نمایشگاه بین الملی  تله کام خواهد بود .

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی که بیشتر با نام اختصاری ایران تله کام شناخته شده است از 4 لغایت 7 مهرماه  1395 در فضایی به وسعت تقریبی سی و دو هزار مترمربع در سالنــــهای 6، 7، 9-8، 11-10، 13-12، 14، 27 و سری 25 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.این نمایشگاه همه ساله به مدت 4 روز، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17 بعد از ظهر برگزار میشود.

برای دریافت آخرین اخبار رویدادهای فناوری در ایران و جهان و دریافت آخرین های ایران تله کام 2016 با سایت خبری www.ictpress.ir همراه باشید.

همچنین شما براحتی میتوانید با جستجوی کلید واژه «تلکام» در باکس جستجوی سایت آی سی تی پرس ، به همه اخبار این رویداد بصورت یکجا دسترسی یابید.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

59449