۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

بازدید 5 ساعته محمود واعظی وزیر ارتباطات از نمایشگاه #ایران_تلکام2016

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشورمان با حضور در نخستین ساعات صبحگاه یکشنبه 4 مهر 95 و جلسه با رییس شرکت سهامی نمایشگاه ها، به سخنرانی در سالن افتتاحیه پرداخت و پس از آن با افتتاح رسمی این رویداد بزرگ مخابراتی و ارتباطاتی، بیش از 5 ساعت به بازدید غرفه های مختلف این نمایشگاه پرداخت و از نزدیک به بررسی آخرین دستاوردهای ارائه شده دولتی و خصوصی پرداخت.

 

 

 

 


موضوعات اصلی این دوره از نمایشگاه شامل انواع سیستمها، تجهیزات و سرویسهای مخابراتی اعم از انواع آنتن‌ها و کابلهای مخابراتی تجهیزات ماهواره‌ای، تجهیزات سنجش و اندازه‌گیری، تکنولوژی ارتباطات ماهواره‌ای، سیستمهای ارتباطات کابلی و سیستم‌های دریافت و ارسال ماهواره‌ای خواهد بود. 
موضوعاتی از قبیل نرم‌افرازرها و سخت‌افزاراهای مخابراتی ارتباطی، وسایل و تجهیزات انتقال و ادغام داده‌ها و تجارت الکترونیک از جمله موضوعات مرتبط با این دوره ایران تلکام 2016 خواهد بود. 
در این نمایشگاه 220 شرکت و واحد تولیدی داخلی و 95 شرکت خارجی یا نمایندگی آنها در فضایی بالغ بر 32 هزار متر مربع کنار هم به ارائه محصولات و دستاوردهایشان خواهند پرداخت. 
در این دوره از نمایشگاه نمایندگانی از 22 کشور اسپانیا، اسلونی، امارات متحده عربی، انگلیس، افریقای جنوبی، آلمان، جمهوری چک، چین، روسیه، ژاپن، سوئد، فرانسه، فنلاند، قزاقستان، کانادا، کره جنوبی، کویت، لهستان، هلند، هند، ویتنام و یونان حضور یافتند. 
این نمایشگاه نسبت به دوره گذشته افزایش متراژی در حدود 7 درصد و حضور شرکتهای خارجی حدود 19 درصد رشد دارد. 
حضور شرکتهای خارجی در این نمایشگاه بیشتر در راستای انتقال دانش فنی وفناوری روز جهان به کشور بویژه در شرایط پساتحریم است و فرصتی برای بهبود ارتقای صنعت‌های مختلف کشور در فضای رقابتی محسوب میشود. 
در میان بازدیدکنندگان نام آشنا، هنرمند مردمی «بهاره رهنما» هم حضور داشت.
به گزارش شبکه خبریICTPRESS ، هفدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی که بیشتر با نام اختصاری ایران تله کام شناخته شده است از 4 لغایت 7 مهرماه 1395 (25 تا 28 سپتامبر 2016) در فضایی به وسعت تقریبی سی و دو هزار متر مربع در سالن‌های 6، 7، 9-8، 11-10، 13-12، 14، 27 و سری 25 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.
این نمایشگاه همه ساله به مدت 4 روز، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17 برگزار می‌شود.
برای دریافت آخرین اخبار رویدادهای فناوری در ایران و جهان و دریافت آخرین‌های ایران تله کام 2016 با سایت خبری www.ictpress.ir همراه باشید.
همچنین شما به‌راحتی می‌توانید با جستجوی کلید واژه «تلکام» در باکس جستجوی سایت آی سی تی پرس ، به همه اخبار این رویداد بصورت یک‌جا دسترسی یابید.

نظرات : 0

ثبت نظر

86709