۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

رونمایی از وای فای شهری در نمایشگاه #ایران_تلکام2016

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ستاد خبری گروه مخابرات،محمدرضا بیدخام در این باره اعلام کرد: این طرح به منظور ارائه اینترنت پرسرعت بی سیم در سطح اماکن عمومی شهر تهران اجرا خواهد شد.
سخنگوی مخابرات استان تهران همچنین گفت:پس از راه اندازی طرح Public Wi‏‏-Fi مشترکان اینترنت پرسرعت مخابرات استان تهران قادر خواهند بود در مراکز منتخب از طریق نام کاربری و رمز عبور خود بدون پرداخت هزینه مجزا، مشابه زمان استفاده از سرویس اینترنت در محل نصب سرویس، در مراکز شهری نیز به استفاده از این سرویس بپردازند.
بیدخام افزود:سایر شهروندانی که درحال حاضر درخواست کننده اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات نیستند    می توانند بصورت آنلاین در هر یک از مکان های عمومی که امکان دسترسی به این سرویس وجود دارد با دریافت نام کاربری و رمز عبور اختصاصی به اینترنت پرسرعت بی سیم مخابرات متصل شده و از این سرویس بهره مند شوند.
به گزارش شبکه خبریICTPRESS ، هفدهمین نمایشگاه بین‌‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع‌رسانی که بیشتر با نام اختصاری ایران تله کام شناخته شده است از 4 لغایت 7 مهرماه 1395 (25 تا 28 سپتامبر 2016) در فضایی به وسعت تقریبی سی و دو هزار متر مربع در سالن‌های 6، 7، 9-8، 11-10، 13-12، 14، 27 و سری 25 در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران پذیرای بازدیدکنندگان و علاقمندان است.
 این نمایشگاه همه ساله به مدت 4 روز، همه روزه از ساعت 9 صبح الی 17 برگزار می‌شود.
 برای دریافت آخرین اخبار رویدادهای فناوری در ایران و جهان و دریافت آخرین‌های ایران تله کام 2016 با سایت خبری www.ictpress.ir همراه باشید.
همچنین شما به‌راحتی می‌توانید با جستجوی کلید واژه «تلکام» در باکس جستجوی سایت آی سی تی پرس ، به همه اخبار این رویداد بصورت یک‌جا دسترسی یابید.

نظرات : 0

ثبت نظر

97746