۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

زمان شرکت در قرعه کشی اپلیکیشن پرداخت موبایلی تاپ تمدید شد

به گزارش خبرنگار شبکه خبری ICTPRESS، این جایزه به افرادی تعلق می گیرد که اپلیکیشن تاپ را از طریق فروشگاه اول مارکت برای پلتفرم اندروید دانلود کنند و يا با توجه به اینکه محدودیت دانلود از اپ استور اپل برای کاربران داخل ایران برداشته شده، کاربران این پلتفرم کافی است کلمه "تاپ" را فارسي داخل این فروشگاه تایپ کنند، اپ را دانلود و کد فعال سازی را در قسمت ديدگاه ها سامانه نت رآی netray.ir در جشنواره تاپ ترین های ویژه نمایشگاه تلکام ٢٠١٦ وارد كنند و در قرعه كشي شرکت کنند.
همچنین کاربران می توانند از طریق اپلیکیشن پرداخت موبایلی تاپ به خرید شارژ تلفن همراه، پرداخت کلیه قبوض خدماتی، خرید بسته های اینترنت، پرداخت جریمه ها، شرکت در طرح های نیکوکاری و خرید بدون کارت اقدام کنند.
اما مهم ترین مزیت رقابتی این اپلیکیشن خرید طراح ترافیک برای شهروندان تهرانی است. این اپلیکیشن متعلق به مجموعه تجارت الکترونیک پارسیان وابسته به بانك پارسيان است.
علاوه بر این قرار است بزودی 1000 فروشگاه به سرویس خرید بدون کارت اپلیکیشن پرداخت موبایلی تاپ مجهز شوند. 
کاربران میتوانند برای بالابردن شانس خود در قرعه کشی خودروی پورشه 10 نفر از دوستان خود را دعوت کنند و به ازای هر نفری که به این سیستم معرفی و تاپ را نصب کنند 10 هزار امتیاز به آنها اضافه خواهد شد.
رونمایی کمپین اطلاع رسانی و تبلیغاتی "پورشه تاپ!" در نمایشگاه ایران تلکام 2016 انجام شد. در قرعه کشی ماهیانه این اپلیکیشن 100 میلیون تومان جایزه شامل يك خودرو ٢٠٦ و ٦٠٠ سكه طلا اهدا می شود. علاوه بر آن در پایان اين دوره نیز یک دستگاه خودروی «پورشه ماکان» قرعه کشی و از طریق یکی از برنامه های تلویزیونی پخش خواهد شد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

87936