۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۹ مهر

ایران_تلکام2016 : پرداخت خسارت به مشترکان اینترنت تهرانی

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS ، خلیلی در نشستی خبری در نمایشگاه تلکام در پاسخ به سوالی درباره مشکلات و کندی های واگذاری تلفن ثابت اظهار کرد: با توجه به ماهیت این سرویس تا حدی با چالش های اجرایی مواجه ايم ،  چراکه در موارد متعدد عدم همکاری شهرداری منجر به انباشت درخواست هاي تلفن ثابت می شود.

مدیر امور شبكه شركت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه به دلیل عدم همکاری شهرداری با وجود آماده بودن تجهیزات در موارد متعدد امکان واگذاری خط جدید وجود ندارد، گفت: البته در اکثر نقاط واگذاری خط تلفن به روز است و تنها در برخی محدوده‌های خاص برای واگذاری مشکل وجود دارد.

 وی در ارتباط با میزان تخلیه پورتهای اینترنت مخابرات نیز متذکر شد: طبق آمارهاي موجود ، تخلیه خطوط ADSL در مخابرات کمتر از سایر شرکت ها بوده و مدتی است در استان تهران پرداختsla  يا خسارت نیز آغاز شده است.

 

معاون فنی مخابرات در ارتباط با کاهش تعداد تلفن های همگانی نیز توضیح داد: بر اساس استانداردهای جهانی آمار جمع‌آوری تلفن های همگانی در ايران بالا نيست و حتی در برخی کشورها تعداد این تلفن ها صفر شده است.

 وی همچنین عنوان کرد: در حال حاضر در استان تهران بالغ بر ۳۰ هزار و در کشور بالای ۱۰۰ هزار کیوسک تلفن همگانی در حال ارائه خدمات به مردم است و اگر جايي لازم باشد نصب مي كنيم.

هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی «ایران_تله_کام2016» یکشنبه 4مهر با حضور محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گشایش یافت و عصر امروز چهارشنبه 7 مهر 95 بکار خود پایان داد.

بنابراین گزارش، شبکه خبری ICTPRESS منطبق با روال سالهای گذشته ضمن حضور در قالب غرفه در این نمایشگاه بزرگ (سالن6) و حمایت رسانه ای از آن، به تولید و اطلاع رسانی محتوای دیجیتالی مرتبط با موضوع این رویداد پرداخت.
برای دریافت آخرین اخبار رویدادهای فناوری در ایران و جهان و دریافت آخرین های ایران تله کام 2016 با سایت خبری www.ictpress.ir همراه باشید.
همچنین شما براحتی میتوانید با جستجوی کلید واژه «تلکام» در باکس جستجوی سایت آی سی تی پرس ، به همه اخبار این رویداد بصورت یکجا دسترسی یابید.

 

#irantelecom2016

نظرات : 0

ثبت نظر

94781