۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

هفته فناوری امارات #GITEXtechWeek: Acacus Technologies برترین استارت‌آپ نمایشگاه جیتکس 2016

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، به رسم چند سال گذشته؛ در رویداد امسال نیز استار‌ت‌آپ‌های حاضر مورد بررسی قرار گرفتند و سرانجام یکی از این استارتاپ‌ها به‌نام Acacus Technologies موفق شد تا رتبه اول را در بین تمام حاضران به‌دست آورد و صاحب جایزه صد هزار دلاری شود.

اما این استارت‌أپ کیست و چه‌کاری انجام می‌دهد؟ Acacus Technologies راه‌کارهایی را توسعه می‌دهد که به شرکت‌ها در ساده‌تر کردن فعالیت‌ها و بهینه‌سازی کارایی آن‌ها کمک می‌کند.

 

 

راه‌کارهایی که این استارت‌آپ ارائه می‌دهد در جهت ساده کردن عملکردهای پیچیده‌ای است که معمولا در زمینه مدیریت از مشکلات عدیده شرکت‌ها به شمار می‌رود.

این سیستم‌ در حال حاضر توسط برخی از بزرگ‌ترین خطوط هوایی دنیا استفاده می‌شود. به‌کمک این سیستم؛ شرکت‌ها می‌توانند منابع خود را به‌گونه‌ای طرح‌ریزی و مدیریت کنند تا در زمان و مکان مناسب به‌کار گرفته شوند.

به گزارش شبکه خبری آی سی تی پرس، #جیتکس2016 دبی روزهای یکشنبه 25 تا پنجشنبه 29 مهر 1395 هجری شمسی برابر با 16 تا 20 اکتبر 2016 میلادی مصادف با 14 تا 18 محرم الحرام 1438 هجری قمری در مرکز تجارت جهانی دبی در کشور امارات برگزار میشود.

برای دریافت آخرین اخبار نمایشگاه جیتکس2016 دوبی با سایت خبری www.ictpress.ir همراه باشید.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

43906