۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

شرکت GoPro پهپادهای کارما را از بازار جمع می‌کند

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ورج، اواخر شهریور ماه سال جاری بود که شرکت GoPro اعلام کرد وارد صنعت پهپادها شده است. در پی اعلام این خبر؛ آن‌ها از نخستین پهپاد خود که یک پهپاد تاشو بود و Karma نام داشت رونمایی کردند.

با وجود این‌که خیلی‌ها از شنیدن این خبر خوشحال شدند اما این شرکت در نهایت تعجب هفته گذشته اعلام کرد که دستور فراخوانی حدود 2500 پهپاد کارما را به‌طور رسمی صادر کرده است.

گفته می‌شود در چندین مورد این پهپاد تاشوی پر سروصدا در هنگام پرواز به‌صورت ناگهانی دچار مشکل شده و از نظر توان و شارژ باطری به مشکل برخورد کرده است.

از همین رو؛ قرار است یک دوربین اکشن Hero 5 که یکی از بهترین محصولات ساخته شده توسط GoPro است به‌عنوان خسارت به خریداران آمریکایی پهپاد کارما داده شود.

نقص فنی در شارژ پهپاد تاشوی کارما و سقوط آن به زمین هم برای صاحب آن ناخوشایند است و هم برای کسانی که در محل حادثه حضور دارند. به‌همین دلیل با این‌که تعداد گزارش‌های مربوط به حوادث پیش آمده برای کارما بسیار کم بوده اما این شرکت تصمیم گرفت تا همه آ‌نها را فراخوانی کند.

 البته اعلام شده که GoPro هیچ‌ برنامه‌ای برای حذف این پهپاد از بازار ندارد و تنها می‌خواهد با رفع این نقص فنی با خیال راحت آن را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد.

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

42663