۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

تلاش سامسونگ برای تولید پهپاد دایره‌ای شکل

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از اندروید هدلاینز، شرکت سامسونگ را همه به‌خاطر تلویزیون؛ اسمارت‌فون و یا تبلت می‌شناسند. البته در طی چند سال اخیر سامسونگ در حوزه‌های دیگر مانند تولید دستگاه‌های هوشمند؛ صفحه‌نمایش‌های LCD یا OLED؛ هدست‌ها و دوربین‌های واقعیت مجازی نیز فعالیت‌های زیادی داشته است.

اما به‌نظر می‌رسد که سامسونگ حالا می‌خواهد وارد دنیای پهپادها شود. اطلاعات جدید لو رفته نشانگر ثبت یک پتنت خاص از پهپادها توسط این شرکت کره‌ای است.

آن‌طوری که تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد؛ طراحی این پهپاد به‌شکل دایره است. البته سال گذشته نیز گفته می‌شد که سامسونگی‌ها در تلاش برای تولید پهپادی منحصر به‌فرد ویژه گرفتن عکس‌های سلفی هستند اما بعد از آن هیچ خبری در این زمینه به بیرون درز نکرد.

ولی با این تصاویر جدید به‌نظر می‌رسد که آن‌ها کاملا بی‌سروصدا در حال پیش‌برد برنامه‌های‌شان بوده‌اند. ولی تاکنون هیچ مقام مسئولی از این شرکت؛ در خصوص این خبر واکنشی نشان نداده است.

طبق اطلاعات جدید؛ این پهپاد از طراحی دایره‌ای شکل با یک فن بزرگ در قسمت میانی برخوردار است و پایه‌هایی که در قسمت پایینی آن طراحی شده‌اند قابلیت جمع شدن دارند. هم‌چنین یک دوربین بر روی این پهپاد نصب می‌شود.

اگر کمی به حافظه خود رجوع کنیم؛ می‌بینیم که هیچ پهپادی با این شکل و شمایل تولید نشده است و سامسونگ می‌تواند در این زمینه پیشتاز باشد.

محصول جدید سامسونگ اگر رنگ واقعیت به‌خود بگیرد می‌تواند درآمد هنگفتی را برای آن‌ها به همراه داشته باشد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

71703