ایراکام نماد گارانتی را در ایران دریافت کرده است
به گزارش شبکه ICTPRESS، فرجی مدیرعامل شرکت جهان گستر با بیان این که بیش از 24 سال در بازار آی تی کشور حضور داریم گفت: جهان گستر تمرکز اختصاصی بر محصولات اچ پی در ایران داشته است و از 8 سال گذشته که تحریمهای یک طرفه آمریکا و اتحادیه اروپا به ایران تحمیل شد، برای پاسخگویی بیشتر به مصرفکنندگان گارانتی مای اچ پی را راهاندازی کردیم.
وی ادامه داد: با توجه به این که جهان گستر در این سالهای فعالیت خود نمایندگی چندین برند دیگر مانند کانون، اپسون و فوجیتسو را بر عهده گرفته است، شرکت ایراکام را با نام تجاری مای اچ پی تعویض کردیم تا بتوانیم گستره بیشتری از خدمات را به مصرفکننده ارائه دهیم.
در ادامه این نشست نکومنش، مدیر اجرایی شرکت ایراکام با اعلام این که ایراکام از سال 92 تاسیس شد و متعهد و پاسخگوی مصرفکنندگان محصولات شرکت جهان گستر و دیگر مراکز توزیع کالا در کشور است گفت: رعایت اصول مشتری مداری یکی از اهدافی است که ایراکام دنبال میکند و همچنین با اخذ مجوز از سازمان حمایت از مصرفکننده و همچنین داشتن نماد گارانتی یکی از شرکتهای مجوزدار برای ارائه سرویس و خدمات است.
وی با بیان این که ایراکام بیش از 45 نماینده در سراسر کشور دارد و همچنین چندین انبار قطعات الکترونیکی برای سرویسدهی در استانها دارد اظهار داشت: یکی از گستردهترین شبکههای توزیع و خدمات پس از فروش در ایران را داریم و با توجه به ایجاد کمپین نماد گارانتی توسط اتحادیه فناوران در همراهی با سیاستهای سازمان حمایت از مصرفکننده، خدمات جدیدی را شامل 6 ماه گارنتی هدیه نصب و آموزش رایگان در محل مشتری و... به مصرف کننده نهایی ارائه خواهیم داد.
نظرات : 0