۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۸ مهر

رونمایی سازگار ارقام از جدیدترین محصولات ایسر «acer» در ایران

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در روزهای پایانی سال ۲۰۱۶ میلادی (شامگاه چهارشنبه 24 آذر 95) هم‌زمان با ۴۰ سالگی ایسر، شرکت سازگار ارقام از جدیدترین محصولات «acer» در ایران در حضور رسانه ها رونمایی کرد.

 

 

 

 

 

در این مراسم سعید فرازمند مدیر فروش و توسعه بازار ایسر در ایران به تشریح وضعیت فعلی این برند در بازار جهانی پرداخت.

در حال حاضر ایسر در بازار خاورمیانه و آفریقا با ۳۷% سهم، بالاترین میزان فروش را در اختیار دارد. ۵۹% از سهم فروش ایسر متعلق به بازار محصولات نوت بوک است و پس از آن کامپیوترهای رومیزی با ۱۶%، نمایشگرها با ۱۴%، تبلت ها با ۵%، تلفن های هوشمند با ۱% و دیگر محصولات هم ۵% باقیمانده را تشکیل می دهند.

ایسر از نظر مقام فروش، چهارمین برند خاورمیانه است و به همراه ایسوس تنها برندهایی هستند که دارای رشد در فروش می باشند.

ایسر در بازار منطقه ای تمرکز خود را روی دستگاه های گیمینگ، تبدیل پذیر و دوکاره گذاشته است. در زمینه گیمینگ ۲۱% بازار امارت متحده عربی متعلق به ایسر است.

فرازمند بیان کرد: ۸۱ درصد فروش ایسر در خاورمیانه مربوط به نوت‌بوک‌ها است و ایسر در بازار منطقه‌ای بیشتر روی دستگاه‌های گیمینگ و لپ‌تاپ‌های تبدیل شونده (لپ‌تاپ‌های هیبریدی)‌ تمرکز دارد.

بهروز اصلاحی مدیر نوت‌بوک و تبلت شرکت سازگار ارقام به ویژگی‌های لپ‌تاپ‌های ایسر اشاره کرد و گفت:‌ هدف ایسر این است که هر شخص بتواند متناسب با بودجه خود، از فناوری روز دنیا استفاده کند.

اولترابوک های ایسر جزو سری Swift محسوب می شوند، دستگاه هایی که دارای قابلیت چرخش نمایشگر هستند نیز جزو سری Spin و در نهایت دستگاه های جداشونده هم جزو سری Switch نامگذاری شده اند.

مدل Swift 3 نیز یک سطح بالاتر بوده و در رنگ های مختلف عرضه شده و از USB Type C هم پشتیبانی می کند، نمایشگر ۱۴ اینچی با رزولوشن FHD دارد و با پردازنده های Core i اینتل عرضه شده است.

یکی از بهترین محصولات ایسوس Swift 5 است، دلیل آن هم استفاده از یک نمایشگر ۱۴ اینچی در شاسی ۱۳ اینچی است که به دلیل کاهش حاشیه دور نمایشگر اتفاق افتاده است.

این دستگاه نیز USB Type C داشته و از Wifi AC نیز بهره مند است.

ارائه ایسر از این سری مدل Swift 7 است که ضخامتی معادل ۹٫۹ میلیمتر داشته و مجهز به روکش ضدخش نمایشگر است و بدنه ی آن نیز فلزی است.

سری بعدی محصولات ایسر، Spin ها که سری تبدیل پذیر و در ۴ مدل تولید شده است. نخستین مدل Spin 1 است و برای کسانی که یک دستگاه کوچک و قابلیت چرخش صفحه ۳۶۰ نیاز دارند طراحی شده است. این مدل با پردازنده های سلرون و پنتیوم تولید شده است.

مدل بعدی Spin 3 است و امکان استفاده از دو فضای ذخیره سازی هارد دیسک و SSD را فراهم می کند. Spin 5 نیز دارای یک بدنه فلزی بوده و از پردازنده های Core اینتلی استفاده می کند.

آخرین مدل این سری Spin 7 و از SSD و USB Type C بهره مند است و تا ۸ ساعت شارژ دهی دارد. از صفحه نمایش ضدخش و وزنی معادل ۱٫۲ کیلوگرم دارد.

سری بعدی Aspire ها است که در مدلهای مختلف ساخته شده اند. نخستین دستگاه V13 است که معرفی می شود، این دستگاه ارزان قیمت از USB Type C بهره مند است و از لحاظ ظاهری یک دستگاه زیبا محسوب می شود.

سری F که سری محبوب بازار است، از پردازنده های جدید اینتل و گرافیک های جیفورس برخوردار است و باتری قدرتمندی هم دارد. بدنه ی متالیک زیبایی دارد و USB Type C هم دارد.

بخشی از سالن به نمایش محصولات ایسر از سری‌های مختلف اختصاص یافته بود. این محصولات شامل خانواده محصولات گیمینگ با برند Predator  و نوت‌بوک‌های سری Spin، Aspire،Swift ، VNitro، VX و Switch بود.

این محصولات هم‌اکنون در بازار ایران موجود هستند یا به‌زودی در بازار ایران عرضه خواهند شد.

بنابر این گزارش سری پر مخاطب E در سایز های و رنگ بندی های مختلف عرضه می شود و حتی با پردازنده های AMD نیز ساخته شده است. 

سری ES نیز جزو استراتژی های موفق ایسر است، این دستگاه ها در سایز های ۱۱، ۱۲، ۱۳، ۱۴، ۱۵ و ۱۷ اینچ تولید می شود و در رنگبندی های مختلف عرضه شده است.

مدل بعدی سری V Nitro است که مهمترین نکته آن زیبایی و طراحی جذاب آن است. کیبورد این دستگاه یکی از سریعترین کیبوردهای حال حاضر دنیا بوده و دلیل آن هم فاصله کم کیبورد و کلیدهاست. این دستگاه با برخورداری USB Type C و ۴ اسپیکر قدرتمند صدای ویژه ای را تولید خواهد کرد.

اما سری Switch : اولین دستگاه Switch One 10 است که با یک نمایشگر ۱۰ اینچی هم می تواند بصورت نوت بوک و هم تبلت کار کند. در مدلهای جدید این دستگاه به صفحه ضدخش Gorilla Glass 3 و USB Type C مجهز شده است. مدل جدید این سری ۱۲ اینچی بوده و پردازنده های Core i دارد و از حافظه های حجیم تر بهره مند است.

این در حالیست که قویترین سری ایسر Predator بوده و مختص گیمرها ساخته شده است. این برند در گروههای مختلف از PC تا تبلت و مانیتور و پروژکتور تولید شده است. در بین لپ تاپ ها از ۱۵ تا ۲۱ اینچ از این سری تولید شده است و مدلهای مختلفی را حتی از سری V Nitro پوشش می دهد. ایسر در مدلهای جدید Predator امکانات انحصاری ویژه ای را برای اورکلاکرها تدارک دیده و به خوبی از این قابلیت پشتیبانی کرده است.

در لپ تاپ های Predator سه فن وجود دارد و تیغه های آن با ضخامت ۰٫۱ میلیمتر، نازک ترین در دنیا است. این فن ها مجهز به مکانیسم ضد گرد و غبار است و با چرخش معکوس فن این امکان را فراهم می کند، به لطف این سیستم خنک کننده پیشرفته این دستگاه ها حدود ۱۰-۱۵ درصد از مدلهای مشابه دیگر برندها خنک تر است. 

کیبورد های Full RGB لپ تاپ های Predator امکان تقسیم به ۴ بخش رنگی مجزا را پدید می آورند تا قابلیت های گیمینگ دستگاه بالاتر رفته و کاربر بتواند علاوه بر زیبایی، کیبورد را در ۴ بخش مجزا در اختیار داشته باشد. در لپ تاپ های Predator امکان تیون و مانیتور کردن سیستم توسط نرم افزار Predator Sense بوجود می آید.

ایسر علاوه بر لپ تاپ، ماوس و کیبورد و کامپیوترهای دسکتاپ گیمینگ از سری Predator را تولید کرده است و همچنین نخستین نمایشگر گیمینگ خمیده دنیا با قابلیت ردیابی چشم و اسکن تصویر ۲۰۰هرتز را وارد بازار کرده است.

به گفته‌ مدیران این برند در ایران، ایسر در حال حاضر از نظر میزان فروش چهارمین برند خاورمیانه به‌حساب می‌آید و قصد دارد با تمرکز و فروش بیشتر در بازار ایران، سهم بیشتری از این بازار کسب کند.

ایسر یکی از برند هایی است که محصولات آن توسط سازگار ارقام در بازار ایران عرضه و گارانتی میشود.

کلیه محصولات ایسر شامل لپ‌تاپ، تبلت، مانیتور و دیگر تجهیزات کامپیوتری ایسر در ایران به‌صورت رسمی با گارانتی سازگار ارقام عرضه خواهند شد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش تصویری کامل شبکه خبری ICTPRESS را از این مراسم در صفحه فیسبوک ما دنبال کنید:

https://www.facebook.com/pg/IctpressOnlineNews/photos/?tab=album&album_id=1160810864026127

نظرات : 0

ثبت نظر

60880