۱۴۰۳ شنبه ۱۴ مهر

نخستین رویداد استارتاپی در حوزه رسانه‌های دیجیتال سلامت برگزار خواهد شد

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS به نقل از ستاد خبری جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت، علیرضا مروج مدیر بخش استارت‌آپ ویکندهای جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت گفت: با توجه به نقش و اهمیت کسب و کارهای نوپا در حوزه سلامت و همچنین نظر به اهمیت بی‌بدیل آگاهی‌سازی صحیح علمی و جامع در حوزه سلامت، کسب و کارهای استارتاپی نقش بسیار مهمی در این فرآیند ایفا می‌کنند.

 او تصریح کرد: یکی از مهمترین اهداف ما در این جشنواره برگزاری رویدادهای استارتاپی تخصصی به جهت شناسایی ظرفیت‌ها در این حوزه و همین طور حمایت از کسب و کارهای نوپا است.مروج عنوان کرد: در هفته‌های آتی محورها و جزئیات این رویدادها منتشر خواهد شد که علاقه‌مندان می‌توانند تیم‌ها و ایده‌های خود را در سامانه‌هایی که در سایت جشنواره قرار می‌گیرد ثبت نام کنند.

تیم کمیته استارت‌آپ ویکندهای جشنواره با تشکیل جلسات متعدد با اتحادیه کسب و کارهای دیجیتال و صاحب‌نظران در این عرصه در حال بارش افکار به جهت انتخاب متدهای مناسب داوری و منتورینگ برای کسب و کار‌های نوپای شرکت کننده در طول جشنواره است.
او در پایان گفت: امید است با یاری خداوند متعال در شهریور ماه شاهد یک رویداد متفاوت و کم‌نظیر در حوزه کسب و کارهای نوپای سلامت در کشور باشیم.
گفتنی است مراسم پایانی نخستین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال سلامت نیمه مهر ماه امسال در تهران برگزار خواهد شد.
کلیه اخبار و اطلاعات جشنواره رسانه‌های دیجیتال سلامت در سایت www.hdmf.ir قابل دسترسی است.

 


نظرات : 0

ثبت نظر

77729