۱۴۰۳ جمعه ۱۳ مهر

تجلیل از بورسیه‌های تک رقمی و استثنایی برتر کنکور 97

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، در این مراسم که با حضور نخبگان، بورسیه ها و خانواده های آن ها، خیرین مدرسه ساز، نمایندگانی از موسسات خیریه، بهزیستی، کمیته امداد، اساتید دانشگاه ها، نمایندگان بنیاد قلم چی در شهرهای ایران و مسئولان بنیاد قلم چی برگزار شد، از بورسیه های تک رقمی و رتبه های برتر استثنایی کنکور سراسری 97، قدردانی شد.
25 دانش آموز بورسیه تک رقمی و 16 دانش آموز استثنایی(نابینا، کم بینا، نیمه شنوا و جسمی حرکتی) رتبه زیر 1000 کنکور سراسری در این مراسم مورد تجلیل قرار گرفتند.
از میان بورسیه های تک رقمی، 12 دانش آموز در رشته علوم تجربی، 8 دانش آموز در رشته ریاضی، 4 دانش آموز در رشته علوم انسانی و یک دانش آموز در رشته هنر بودند.
بر اساس این گزارش 4 نفر از این دانش آموزان روستایی اند که 3 دانش آموز بورسیه از روستاهای کله گان در استان سیستان و بلوچستان، بلگشاد در استان کردستان و شاه زید در استان مازندران حائز رتبه تک رقمی و یک دانش آموز استثنایی از روستای ایزی در استان خراسان رضوی حائز رتبه زیر هزار شده اند.
مهم ترین موضوع محوری این جشن، جمع بندی فعالیت های یک ساله آموزشی بنیاد قلم چی و نمایش ثمره پیوستگی و استمرار دانش آموزان قهرمان با کسب موفقیت در آزمون سراسری سال 97 بود.
در بخش ویژه این مراسم از عبدالله رئیسی رتبه 2 رشته انسانی از روستای کله گان در شهرستان سراوان استان سیستان و بلوچستان با نمایش فیلمی تاثیرگذار از زندگی وی، تجلیل به عمل آمد؛ کسب رتبه تک رقمی در شهرستان سراوان، امسال برای نخستین بار توسط این دانش آموز روستایی صورت گرفت.
یکی دیگر از بخش های ویژه و مهم این مراسم به رتبه های برتر استثنایی و نمایش فیلم هایی از آنان اختصاص داشت؛ یکی از نکات حائز اهمیت در خصوص این دانش آموزان، درخشش و قهرمانی سه نفر از آنان در برخی رشته های ورزشی، هنری و ادبی همراستا با موفقیت در تحصیل بود.
لازم به ذکر است جشن تجلیل از بورسیه‌های تک رقمی و استثنایی رتبه برتر کنکور سراسری 97، توسط بنیاد قلم چی در روز شنبه بیستم مرداد 97، در مرکز همایش های برج میلاد تهران برگزار شد.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

23048