۱۴۰۳ جمعه ۱۳ مهر

خدمات آنلاین سرویس های نگهداری خودرو

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، بر اساس این گزارش محمد مصدق با بیان اینکه این پروژه با تامین ۲۵۰ دستگاه موتورسیکلت، خرید تجهیزات و ماشین آلات مربوطه، کسب دانش مورد نیاز و بررسی بازار هدف آغاز به جذب و آموزش نیروی انسانی آغاز شد اظهار کرد: کاپیتان کار با طراحی فرآیند آنلاین این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا سفارش خود را به صورت اینترنتی و از طریق اپلیکیشن و یا حتی تماس تلفنی و اس ام اس ثبت کنند و بعد از ثبت سفارش، موتورسیکلت تجهیز شده با استفاده از داده های مشتری در محل حضور یافته و سرویس مورد نظر را ارائه می دهد .

وی افزود: مشتریان هدف این خدمات عبارتند از کلیه افرادی که دارای وسیله نقلیه از جمله کارمندان، پزشکان، شاغلین ادارات و سازمان ها و کارخانجات و شرکتها، بانوان، دانشجویان و … که به دلایل مختلفی مثل مشغله کاری، در دسترس نبودن محل ارائه خدمات، عدم اطمینان خاطر و محدودیت زمان و مکان تعمیرگاه ها و … علاقه حضور در محل های ارائه سرویس های دوره ای وسیله نقلیه خود را ندارند .

 وی تاکید کرد: در واقع هدف از اجرای طرح، افزایش رفاه شهروندان در جهت کاهش مشغله زندگی، کنترل مصرف سوخت، کاهش آلودگی محیطی، کاهش تردد وسایل نقلیه، اشتغالزایی و درآمدزایی است.
مصدق اضافه کرد: مصرف سوخت، آلودگی هوا و آثار زیانبار برکسی پوشیده نیست و حل این معظل بدون همراهی و مشارکت تمام افراد جامعه امری غیرممکن است. استفاده از خدمات تعویض روغن به صورت آنلاین ضمن کاهش آلودگی محیط زیست ومشارکت در بهبود ترافیک از خرابی زودهنگام خودرو جلوگیری کرده و هزینه مصرف سوخت را نیز کاهش دهند. 
مدیرعامل کاپیتان کار گفت: جلوگیری از هدر رفتن سوخت های فسیلی علاوه بر حفظ منابع یکی از معضلات اصلی جوامع امروز است که باعث کاهش آلودگی محیط زیست می شود. یکی از مهم ترین عوامل صرفه جویی در مصرف سوخت استفاده از فیلتر هوای استاندارد و تعویض به موقع روغن موتور خودرو و فیلترها است که تا ۱۰ درصد مصرف سوخت و تا ۵۰ درصد آلودگی هوا را کاهش می دهد و همچنین با تنظیم باد لاستیک ها تا ۳ درصد مصرف سوخت خودرو را کاهش می دهد . 
وی تصریح کرد: استفاده از GPS نصب شده روی موتورسیکلت در عملیات تعویض روغن موجب می شود تا تکنیسین با تعیین موقعیت وسیله نقلیه روی صفحه نمایش و تبادل اطلاعات با مرکز ترافیک مسیر بهینه به راننده معرفی شود تا راننده با حداقل صرف بنزین در محل مورد نظر حضور یابد . انتخاب کوتاه ترین مسیر سبب جلوگیری از سرگردانی و کاهش مصرف سوخت و آلودگی هوا می شود.
 وی گفت: با اضافه کردن ۵۰۰ دستگاه موتور سیکلت به ناوگان حمل و نقل درآینده روزانه بالغ ۵۰۰۰ سرویس خواهیم داشت، با فرض براینکه برای هر سرویس بصورت میانگین حداقل ۳ تا ۵ لیتر برای خودرو صرفه جویی شود به این معنا که روزانه ۱۵ الی ۲۵ هزار لیتر مصرف بنزین در شهر تهران کمتر مصرف شده است . مشتریان می توانند خدمات نگهداری و سرویس های دوره ای خودرو خود را در زمان و مکان دلخواه با مناسب ترین قیمت درخواست کنند . لازم به ذکر است که اینگونه سرویس دهی با نوع خودرو و سفارش مشتری صورت می گیرد.
 مدیرعامل کاپیتان کار اظهار کرد: از جمله مزایای طرح صرفه جویی در زمان، قیمت مقرون به صرفه به دلیل عدم دریافت دستمزد عملیاتی، اطمینان از کیفیت و اصل بودن کالا، گارانتی اصل بودن خدمات و محصولات ارائه شده، تضمین اصل بودن محصولات، پشتیبانی ۲۴ ساعته آنلاین خدمات، مسئولیت سرویس ثبت شده، سهولت در پرداخت وجه، دسترسی آسان و سریع کاهش ترافیک، کاهش بنزین مصرفی در نتیجه کاهش آلودگی محیط زیست، کاهش ریسک تصادفات، عدم وجود جایگزین برای عملیات تعویض روغن، حذف واسطه بین تولیدکننده و مصرف کننده است. 
گفتنی است؛ استارت آپ 2806 مجموعه‌ای خلاق و پویاست که تاکنون توانسته است در حوزه شرکت‌های خلاق و دانش بنیان، طرح‌هایی چون خشکشویی آنلاین (زیپ جت) را اجرا و طرح اپلیکیشن کاردون را به عنوان یکی از نرم افزارهای نوین در بخش ارائه هدفمند کلیه خدمات شهروندی ارائه کند.
طرح کاپیتان کار در رابطه با خدمات آنلاین سویس‌های نگهداری خودرو است که پس از برآورد توانمندی‌های مجموعه ونیاز بازار هدف، به اجرا درآمده است. این پروژه با تامین 250 دستگاه موتور سیکلت مجهز، با جذب و آموزش نیروی انسانی آغاز شد.

نظرات : 0

ثبت نظر

51384