۱۴۰۳ جمعه ۱۳ مهر

نمایشگاه CES 2019 و روزهای داغ جهان فناوری در لاس‌وگاس آمریکا

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، اما CES واقعی، با تمام هیجانات و اتفاقات جالب آن، از روز سه شنبه آغاز شد.
آنچه در CES می بینید: 

 - ال‌جی الکترونیکس: برنامه اصلی ال‌جی در لاس‌‌وگاس امسال فناوری 5G است؛ یکی از محصولات ال‌جی در این رابطه اسمارت‌فون 5G با قابلیت دانلود یک فیلم 4K در عرض چند ثانیه است.

از طرف دیگر، شاهد نمایش لوازم خانگی ال‌جی هم هستیم. ال‌جی استایلر با جالباسی‌های متحرک از جمله این لوازم است. علاوه بر این، تلویزیون 8K ال‌جی با امکانات جالبی مانند یکپارچه‌سازی با آمازون و اپل در این نمایشگاه معرفی شد.
- بوش خبر از کمپین "Like a Bosch" برای محصولات IoT خود می‌‌دهد؛ در واقع هدف آنها ساده کردن زندگی انسان‌ها است. به‌کارگیری دوربین‌های داخلی در داخل یخچال‌های هوشمند، پروژکتور PAI که میز آشپزخانه شما را به کامپیوتر تاچ اسکرین تبدیل می‌کند و چمن‌زن Indego Robot که خودش قادر به کوتاه کردن چمن باغ و حیاط است. خودروهای خودران با قابلیت‌های AI از دیگر فناوری‌های تازه بوش در CES 2019 است.
- پاناسونیک با تلفیق دنیای فیزیکی و دیجیتال و ایجاد تجارب غوطه‌وری برای مصرف کنندگان حضور پررنگی در نمایشگاه لاس‌وگاس امسال دارد. 
- کانتیننتال خبرهای خوبی درباره آخرین پیشرفت‌های خود در زمینه آینده موبیلیتی دارد؛ این شرکت تجربه CUBE خود را برای نخستین بار در این نمایشگاه در معرض دید علاقمندان می‌گذارد. در این فناوری، از یک خودروی خودران برای به‌کارگیری و حمل روبات‌هایی که وظیفه آنها تحویل و توزیع محصولات به‌طور مستقیم به‌مشتریان است، استفاده می‌شود.
- هایسنس تلویزیون 108 اینچی TriChroma را در CES 2019 معرفی کرد؛ این محصول که در واقع نسل بعدی تلویزیون‌های هایسنس است با رنگ‌ها، کنتراست‌ها، نور و روشنایی و هم‌چنین روانی تصویر به‌روزرسانی شده است. این شرکت علاوه بر این در حال طراحی و تولید تلویزیون‌هایی در اندازه‌های 70، 120 و 150 اینچ است.
مطمئنا طی روزهای آینده قلب دنیای فناوری در آمریکا و در شهر لاس‌وگاس می‌تپد؛ این چند روز مملو از داغ‌ترین خبرها در خصوص جدیدترین فناوری‌های معرفی شده است.

 


 

گزارش: مهندس حمید نیک روش

توئیترHamidNikravesh@ 

نظرات : 0

ثبت نظر

33355