۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر

«خوش خطی» برازنده هر ایرانی!

 به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، زمانی که فردی به سفر می رفت یا در شرایطی قرار می گرفت که نیاز ضروری به تماس داشت باید کیلومترها مسافتی را طی می کرد یا به امید دیداری حضوری می ماند.

دیری نپایید که با پیدایش و توسعه زیرساخت ها و ابزارهای ارتباطی، به سرعت ارتباطات میان مردمان شکل نوینی به خود گرفت.

این تحول در ارتباطات به سرعت گسترش یافت تا جایی که امروزه بیش از داشتن زیرساخت ارتباطی، به ابزارهای متنوع و ارتباطات پیشرفته مبتنی بر آن نیاز است.

این روزها با افزایش تقاضا در جامعه، داشتن ارتباط از نوع پرسرعت ملاک است و ابزارهایی مد نظر قرار گرفته است که فراتر از تجهیز مردم به انواع آن، نیازهای متنوع ارتقا یافته ای را برایشان برآورده می سازد.

این ابزارها و ارزش افزوده های آن به راحتی می توانند ضمن برقراری ارتباط آسان میان افراد، به اطلاع یابی و ارتباطات اجتماعی، فرهنگی، هنری و غیره به خوبی بپردازند.

از همین رو هر فرد با در اختیار داشتن ابزار ارتباطی پایه می تواند دنیایی مملو از ارتباطات جهانی، هنر، تکنولوژی، دانش، آموزش، سرگرمی و بسیاری موارد دیگر برای خود به ارمغان بیاورد و برای آن به خوبی برنامه ریزی کند.

در همین حال همراستا با رقابت های روزافزون خدمات دهندگان سرویس های توسعه یافته خصوصا مبتنی بر ابزارهای نوین ارتباطی مانند تلفن همراه، مردم یا همان کاربران فناوری، اعضای جامعه اطلاعاتی یا شهروندان الکترونیکی نیز برای دستیابی، تجهیز و تسلط بر تکنولوژی های روز جهان، رقابت های شانه به شانه دارند.

انگار دیگر نمیتوان با هیچ نیرویی مقابل پیشرفت کاربران ایستاد و آگاهی توام با کاربری کاربردی توانسته به خوبی در میان آن ها جاخوش کند.

بنابراین برای همگام شدن با توسعه فناورانه باید به موقع اقدام کرد چراکه اندکی درنگ به مثابه عقب ماندگی به ابعاد چند سال نوری است!

شاید کمی اغراق به نظر برسد اما به همان اندازه که فاصله روزآمد شدن برای کاربران فعال جامعه اطلاعاتی ثانیه وار تعبیر و تعریف می شود، در مقابل نیز شکاف دیجیتالی عقب ماندگی بر کاربری ابزارهای فناوری، بسیار عمیق است.

با توجه به مهم بودن موضوعات اشاره شده و اهمیت دهی به ارتقاء ارتباطات و آگاهی کاربران فناوری در ایران، فعالیت های رو به رشدی هم پای جهان تکنولوژی صورت گرفته است که دایره آن وسیع و روزافزون در حال تحول شگرف است.

یکی از این تحولات، در حوزه تلفن همراه و ارائه زیرساخت ها، سرویس ها و خدمات آنلاین مبتنی بر آن است؛ کاربران تلفن همراه اگر بخواهند به راحتی می توانند سیم کارت مورد نیازشان را به سبد خریدشان اضافه کنند و با کمترین هزینه، بالاترین سطح کیفی خدمات را از پیشروترین اپراتور این حوزه دریافت کنند.

تهیه سیم کارت مجهز به نسل 4 و بالاتر تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت پرسرعت که امروزه نیاز ضروری و اولیه جامعه به شمار می رود.

در همین حال در اختیار داشتن «خطی خوش» که کاربران بتوانند بکمک آن به برقراری ارتباط با سراسر کشور بدون محدودیت بپردازند نیز اهمیت موضوع را چندین برابر می کند.

اکنون این امکان توسط اپراتور اول تلفن همراه کشور فراهم شده است و از دی ماه امسال، شماره های جدید اعتباری همراه اول با پیش شماره 0992 در سراسر کشور عرضه شده است.

شماره های جدید اعتباری همراه اول، به صورت سراسری و با پیش شماره یکسان در کل کشور در دسترس همه ایرانیان است و همه ویژگی های شماره های اعتباری قبلی این اپراتور را نیز دارد.

عرضه شماره‌های جدید در بازار همراه، در قالب سیم کارت های نسل 4 (یوسیم)، کاربران را قادر می سازد تا به راحتی از اینترنت پر سرعت نسل 4 و 4.5 همراه اول بهره مند شوند.

بنابراین معتقدیم که «خوش خطی» برازنده هر ایرانی است و اگر شما هم می خواهید خوش «خط» باشید و به برقراری بهترین ارتباطات بپردازید، همین حالا یکی از خط های اعتباری همراه اول را با پیش شماره جدید تهیه کنید.

 

نظرات : 0

ثبت نظر

85061