۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر

سیم کارت دائمی با ویژگی های فوق العاده!

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، این روزها کاربران، از راحت ترین و مناسب ترین زیرساخت ها برای برقراری بهترین مدل ارتباطاتی استقبال می کنند.

اینکه همه ما به عنوان کاربران این ابزارها بتوانیم براحتی و با کمترین هزینه، بصورت یکجا همه ویژگی ها را در اختیار بگیریم و به زندگی دیجیتالی در عصر هزاره بپردازیم و از دیگران هم عقب نمانیم، بسیار مهم است.

 

این فرصت را از دست ندهید!

 در این میان، اولین قدم، تهیه سیم کارت مناسب است که بتواند زیرساختی برای استفاده از خدمات و سرویس های جدید در حوزه ارتباطات را در اختیارمان بگذارد.

بنابراین اگر شما هم بدنبال راهکاری برای تهیه سیم کارت دائمی با همه امکانات روزآمد به همراه برخورداری از تخفیف ویژه هستید، این فرصت را از دست ندهید!

با آغاز ایام فجر انقلاب اسلامی ایران، شرایط مناسبی از سوی اپراتور اول تلفن همراه کشورمان فراهم شده است تا هموطنان علاقه مند به برخورداری از ارتباطات باکیفیت، با صرف کمترین هزینه، از سیم کارت دائمی طرح جدید بهره مند شوند.

در همین راستا کمپین فروش فوق العاده سیم کارت دائمی همراه اول به مناسبت دهه فجر، فرصت مناسبی برای هر ایرانی به وجود آورده تا از امکانات یک سیم کارت دائمی با تخفیف ویژه استفاده کند.

 

 

 

 

 

40 درصد تخفیف با تعرفه ارزان و سرویس های متنوع

همراه اول عرضه سیم کارت دائمی با 40 درصد تخفیف به قیمت ۱۰۰ هزار تومان را به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، از دوازدهم بهمن آغاز کرده و تا 29 اسفند سال جاری ادامه می دهد.

در این طرح متقاضیان با خرید سیم کارت دائمی این اپراتور می توانند ضمن بهره مندی از تخفیف ویژه این ایام، از بسته خوش آمد ۱۰۰۰، شامل ۱۰۰۰ پیامک، ۱۰۰۰ دقیقه مکالمه داخل شبکه و اینترنت نامحدود به مدت یک هفته و تخفیف مکالمه به مدت ۹۰ روز پس از اتمام بسته خوش آمد، بهره مند شوند.

این در حالی است که با اتمام بسته خوش آمد، بسته تخفیف مکالمه سه ماهه به صورت خودکار فعال و قابل استفاده می شود.

تعرفه ارزان، امکانات متنوع و ویژه، بهره مندی از اینترنت نامحدود، برخورداری از ویژگی های سیم کارت دائمی، ارمغان هدایای کاربردی ارتباطی، امکان سفارش آنلاین و خرید آسان، از ویژگی های این کمپین است که برای کاربران ایرانی در نظر گرفته شده است.

 

سیم کارت دائمی طرح جدید همراه اول را چطور تهیه کنیم؟

برای تهیه آسان سیم کارت دائمی همراه اول در مدت زمان این کمپین فوق العاده، می توانیم به فروشگاه آنلاین به نشانی اینترنتی shop.mci.ir و یا فروشگاه ها و دفاتر همراه اول مراجعه کنیم.

نکته مهم اینکه این طرح، سیم کارت های دائمی طرح ۲۰، طرح ۱۰۰۰ و ثبت نام به روز (فروش آنلاین) و ثبت نام گلچین که به صورت نقدی خریداری شده را شامل می شود.

این در حالی است که طرح های اقساطی، سیم کارت های سازمانی و ... شامل این طرح نمی شود و با قیمت مصوب قبلی به فروش می رسد.

 

 

 

 

نظرات : 0

ثبت نظر

77701