۱۴۰۳ چهارشنبه ۱۱ مهر

یکسال اینترنت پرسرعت رایگان با سیم‌کارت رویایی!

 به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، با گسترش شبکه های ارتباطی و ابزارهای فناوری، اینترنت به عنوان کاربردی ترین و رایج ترین زیرساخت ارتباطاتی برای مردم محسوب می شود و دسترسی آسان، باکیفیت و سریع به آن، راهکاری مناسب برای استفاده از منابع و محتوای متنوع به اشتراک گذاشته در این شبکه ارتباطی به شمار می آید.

محتوایی با کاربردهای گوناگون که نقطه هدف دسترسی کاربران فضای مجازی است و یکی از مهیج ترین های آن فیلم های سینمایی است که ضمن پرکردن اوقات فراغت کاربران، موجبات افزایش آگاهی، تجربه و اطلاع رسانی مفهومی را در کنار سرگرمی برای شان فراهم می سازد.

در اینجا اشاره به فیلم به دلیل حجم بالای آن نسبت به باقی محتوای قابل انتقال در فضای مجازی است که نیازمند اینترنت پرسرعت برای مشاهده یا دانلود سریع است و صرفه جویی در زمان از جمله مهم ترین مزایای بهره مندی از ارتباطات نوین.

بنابراین بهره گیری از ابزارهای نوین ارتباطاتی که دارای چنین ویژگی هایی باشد می تواند کاربران را برای موارد متعدد از جمله دانلود و مشاهده فیلم در کوتاه ترین زمان ممکن یاری کند.

امروزه با توجه به رشد قابل توجه ضریب نفوذ اینترنت همراه در جامعه به واسطه استفاده فراگیر از تلفن همراه، ارائه دهندگان خدمات این نوع از اینترنت به شدت رقابت دارند و تلاش می کنند با ارائه بهترین و سریع ترین سرویس ها به مردم، توسعه دهنده فناوری های نوین در کشور باشند.

در همین حال، همراه اول با درک به موقع و صحیح این مهم، در جایگاه اپراتور پیشرو در کشور، خدمات متنوعی را منطبق بر زیرساخت نوین و روزآمد به کاربران ارائه می دهد.

 

 

 

 

 

 

از اینترنت پرسرعت ۴G و ۴.۵G بهره مند شوید

شما می توانید با تعویض سیم کارت به یوسیم (USIM) از اینترنت پرسرعت ۴G و ۴.۵G بهره مند شوید.

البته این همه ماجرا نیست بلکه بخشی از آن چیزی است که در مرحله اول برای رسیدن به ارمغان شگفت انگیزی که انتظار شما را می کشد باید انجام دهید؛ ابتدا برای تان تشریح می کنیم و بعد به سراغ بخش هیجان انگیز خواهیم رفت.

برای اینکه از اینترنت پرسرعت نسل ۴ و ۴.۵ همراه اول استفاده کنید باید واجد این شرایط باشید:

۱. داشتن سیم کارت یوسیم (USIM)

۲. داشتن گوشی با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G یا LTE

۳. قرار گرفتن در محدوده پوشش شبکه ۴G و ۴.۵G

۴. انجام تنظیمات گوشی و قرار دادن حالت شبکه در وضعیت ۴G یا LTE

 

یوسیم (USIM) چیست؟

سیم کارتی است که امکان بهره مندی از اینترنت نسل ۴ و ۴.۵ را فراهم می کند.

شما با تعویض سیم کارت به یوسیم می توانید علاوه بر اتصال به شبکه پرسرعت نسل ۴ و ۴.۵ اینترنت همراه اول، از هدیه بسته اینترنت ۲۰ گیگ (برای مشترکین دائمی) یا هدیه بسته اینترنت ۱۵ گیگ (برای مشترکین اعتباری) بهره مند شوید.

 

تعویض سیم کارت به یوسیم با چقدر هزینه؟

در صورتی که گوشی شما قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G یا LTE را دارد، می توانید به صورت «رایگان» سیم کارت فعلی خود را به یوسیم تعویض کنید اما در صورتیکه در سیستم همراه اول، گوشی شما بدون قابلیت ۴G ثبت شده باشد، می توانید فقط با ۷ هزار تومان، سیم کارت دائمی و 5 هزار تومان سیم کارت اعتباری خود را به یوسیم تعویض کنید.

 

مخاطبان هدیه بسته اینترنت

کلیه مشترکین دائمی و اعتباری که برای نخستین بار سیم کارت خود را به صورت رایگان یا غیر رایگان به یوسیم تعویض می کنند، مشمول دریافت هدیه بسته اینترنت ۲۰ گیگ برای مشترکین دائمی یا هدیه بسته اینترنت ۱۵ گیگ برای مشترکین اعتباری می شوند.

 

روش های تعویض سیم کارت به یوسیم

 

۱. سامانه پیامکی ۸۹۶۲

کدپستی آدرس مورد نظر برای دریافت یوسیم را به سرشماره پیامکی ۸۹۶۲ ارسال کنید. از شرکت پست با شما تماس گرفته می شود و پس از اخذ آدرس، به صورت رایگان، پاکت حاوی یوسیم برای شما ارسال می شود. از شماره تماس های سیم کارت فعلی خود ذخیره بگیرید، سیم کارت یوسیم را طبق دستورالعمل موجود در پاکت فعال کنید و از سرعت بالای ۴.۵G/۴G و هدیه بسته اینترنت لذت ببرید.

 

۲. سامانه پیامکی ۹۹۰۰۰۹

کدپستی آدرس مورد نظر برای دریافت یوسیم را به سرشماره پیامکی ۹۹۰۰۰۹ ارسال کنید. از شرکت پست با شما تماس گرفته می شود و پس از اخذ آدرس، به صورت رایگان پاکت حاوی یوسیم برای شما ارسال می شود. از شماره تماس های سیم کارت فعلی خود ذخیره بگیرید، سیم کارت یوسیم را طبق دستورالعمل موجود در پاکت فعال کنید و از سرعت بالای ۴.۵G/۴G و هدیه بسته اینترنت بهره مند شوید.

 

۳. تماس از طرف شرکت پست و مخابرات استان

در این روش ابتدا برای مشترکین مشمول طرح (دائمی و اعتباری) که گوشی با قابلیت پشتیبانی از شبکه ۴G یا LTE دارند، از سرشماره همراه اول پیامکی با هدف اطلاع رسانی و معرفی شرکت پست به عنوان پیمانکار همراه اول ارسال می شود. سپس از شرکت پست با مشترک تماس گرفته و پس از ارائه توضیحات در خصوص چگونگی تعویض رایگان یوسیم و مزایای آن، در صورت تمایل و درخواست مشترک، آدرس وی ثبت می شود و سپس پاکت حاوی یوسیم به صورت رایگان به آدرس اعلامی ارسال می شود.

* در برخی از استان های کشور تماس از طریق مخابرات استان انجام می شود.

 

۴. مراجعه به فروشگاه ها و دفاتر مشترکين

می توانید به صورت حضوری، به هر یک از دفاتر یا فروشگاه های همراه اول در سراسر کشور مراجعه و سیم کارت خود را به یوسیم تعویض کنید.

 

مراحل فعال سازی یوسیم از طریق کد دستوری

۱. ارسال شماره سریال ۱۹ رقمی توسط سیم کارت فعلی به صورت شماره گیری کد #سریال *۴۵*۱۰*

۲. وارد کردن PIN۱ یوسیم

۳. تعویض سیم کارت فعلی با یوسیم

 

مهم است بدانید!

  • در صورت تعویض سیم کارت فعلی به یوسیم، شماره خط شما تغییر نمی کند و صرفا فناوری سیم کارت شما تغییر می کند.
  • بسته اینترنت فعلی شما با تعویض یوسیم از بین نخواهد رفت و بسته هدیه تعویض یوسیم برای شما رزرو خواهد شد.
  • قبل از تعویض سیم کارت، از شماره مخاطبین (contacts) سیم کارت خود backup بگیرید.
  • حداکثر یک هفته پس از تعویض یوسیم، هدیه بسته اینترنت سی روزه، ۲۰ گیگابایت برای مشترکین دائمی و ۱۵ گیگابایت برای مشترکین اعتباری به صورت رایگان فعال خواهد شد. در صورت وجود بسته اینترنت، بسته هدیه تعویض یوسیم رزرو و در صورت عدم وجود بسته اینترنت، بسته هدیه فورا فعال می شود.

 

یک سال اینترنت رایگان!

حالا به بخش هیجان انگیز ماجرا رسیدیم. همراه اول در محدوده زمانی اول بهمن 97 تا اول بهمن 98 فرصتی شگفت انگیز برای مشترکین اعتباری و دائمی خود که در این مدت برای نخستین بار اقدام به تعویض سیم کارت با یو‌‌سیم و شروع به استفاده از اینترنت ۴G کنند، در نظر گرفته است.

این مشترکین شانس برنده شدن یک پیشنهاد تشویقی ویژه را خواهند داشت. این پیشنهاد تشویقی یک سیم کارت رویایی است که استفاده از اینترنت با آن، تا یک سال رایگان خواهد بود.

 

ویژگی های طرح

    برای برنده شدن یوسیم رویایی، این سه شرط لازم است:

  •       اقدام به تعویض یوسیم در محدوده زمانی طرح
  •       پشتیبانی گوشی از 4G
  •       شروع به استفاده از 4G در محدوده زمانی طرح

 

برندگان یوسیم رویایی شامل ۱۰۰۰ مشترک خواهند بود که بر اساس قرعه کشی انتخاب می شوند.

چنانچه سیم کارت یک کاربر رویایی باشد، پس از نخستین استفاده از اینترنت 4G طی پیامکی به وی اطلاع رسانی خواهد شد.

کاربر با استفاده از یک کد دستوری می تواند رویایی بودن سیم کارت خود را استعلام کند.

این طرح نیاز به فعال سازی خاصی ندارد. در صورتیکه کاربر در مدت زمان تعیین و اعلام شده اقدام به تعویض استفاده از اینترنت 4G کند، در این طرح شرکت داده می شود.

اگر شما هم علاقه مند به استفاده از یوسیم رویایی همراه اول هستید «همین حالا اقدام کنید».

نظرات : 0

ثبت نظر

64506