۱۴۰۳ سه شنبه ۱۰ مهر

نوروز نوآوری در آستانه نوروز طبیعت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، نخستین رویداد نوروز نوآوری با محور متنوع‌سازی اکوسیستم استارتاپی و نوآوری همزمان با اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می‌شود.

 

 
هدف از برگزاری رویداد نوروز نوآوری، آشنایی فعالان اکوسیستم با محوریت نیاز جامعه و نحوه فعالیت استارتاپ‌ها در حوزه‌های متنوع و نیازهای کشور مانند پسماند، سلامت، آلودگی و بیوتکنولوژی است. در این رویداد صاحبنظران و متخصصان این حوزه و استارتاپ‌های موفق از تجربیات خود خواهند گفت.
رویداد نوروز نوآوری در دو حوزه متنوع‌سازی اکوسیستم و جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری و همزمان با اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری برگزار می‌شود. همچنین پنل بررسی چالش‌های تنوع‌بخشی به اکوسیستم استارتاپی ایران نیز در این رویداد برگزار می‌شود.
ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری نیز با اهدافی چون افزایش توانایی‌های ملی از توسعه فناوری و نوآوری، افزایش توان بنگاه‌ها و سازمان‌ها در زمینه توسعه فناوری و نوآوری، ایجاد محرک و انگیزه‌ای برای بنگاه‌ها و سازمان‌ها در زمینه توسعه فناوری و نوآوری، ارزیابی و رتبه‌بندی بنگاه‌ها و سازمان‌ها از منظر توانمندی‌ها و عملکرد فناورانه و نوآورانه، ارتقای فرهنگ و یادگیری بنگاه‌ها و سازمام‌ها در زمینه مدیریت فناوری و ایجاد الگویی برای بنگاه‌ها و سازمان‌ها برای افزایش قابلیت‌های مدیریت فناوری برگزار می‌شود.
نخستین رویداد نوروز نوآوری با محور متنوع‌سازی اکوسیستم استارتاپی و نوآوری به همت ستاد توسعه فناوري‌هاي حوزه اقتصاد ديجيتال و هوشمندسازي معاونت علمي و فناوري رياست جمهوري، سازمان فناوری اطلاعات و انجمن مدیریت فناوری ایران، همزمان با اختتامیه ششمین دوره جایزه ملی مدیریت فناوری و نوآوری در مرکز همایش های شهید قندی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شود.

 


نظرات : 0

ثبت نظر

65274