۱۴۰۳ پنجشنبه ۱۲ مهر

سامسونگ در حال طراحی گوشی تاشوی کاملا متفاوت

به گزارش شبکه خبری ICTPRESS، سامسونگ گلکسی فولد هنوز وارد بازار نشده و طرفداران این گوشی فعلا موفق نشده‌اند تا آن را در دست بگیرند، اما طبق گزارش‌های مختلف سامسونگ از همین حالا در حال برنامه‌ریزی برای دستگاه تاشوی بزرگ بعدی است. اینها اطلاعاتی است که از پتنت سامسونگ به دست آمده است.

 

 

اگر تصاویر مربوط به پتنت درست باشد باید منتظر یک گوشی فوق‌العاده بزرگ با نمایشگری نزدیک به اندازه تبلت باشیم. از نظر طراحی، گوشی بعدی سامسونگ شباهت زیادی به گوشی‌های تاشوی شیائومی که چند ماه پیش معرفی شد دارد. گوشی شیائومی دارای دو بال است که از زیر صفحه اصلی باز می‌شوند تا یک صفحه بزرگ‌تر را شکل دهند. اما تفاوت عمده در اینجا نمایشگر اصلی است که حتی پیش از باز شدن هم خیلی بزرگ به‌نظر می‌رسد.

 

 

نکته جالب دیگر اضافه شدن یک لولای مرکزی است که بین دو بال نمایشگر برای زمانی که باز می‌شوند قرار گرفته است. با توجه به ضخامت بیشتری که در زیر این صفحات است، این احتمال وجود دارد که لولای مرکزی به‌منظور پشتیبانی از نمایشگر اصلی طراحی شده باشد.

 

 

یکی دیگر از نکات بارزی که از عکس‌ها مشخص است همین ضخامت اضافه زیر بال‌های نمایشگرها است. به‌نظر می‌رسد که در این قسمت‌ها اجزای اصلی گوشی قرار خواهند گرفت.

از آنجایی که این اطلاعات از روی یک پتنت به دست آمده هنوز نمی‌توان درباره مشخصات فنی این گوشی بحث کرد. اما قاعدتا چنین محصولی باید از قطعات رده بالا تشکیل شده باشد و از همین رو قیمت بالایی هم خواهد داشت.

 

گزارش: مهندس حمید نیک روش

توئیترHamidNikravesh@

نظرات : 0

ثبت نظر

34384